شناسهٔ خبر: 21998578 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

روزنامه موریتانیایی:

موازنه قوا درسوریه، به نفع محور مقاومت است؛حامیان تروریست ها به تکاپو افتاده اند

الجزیره-ایرنا- روزنامه موریتانیایی 'النشره المغاربیه' در گزارشی در خصوص اوضاع میدانی سوریه نوشت: این روزها موازنه قوا در سوریه به نفع محور مقاومت تغییر چشمگیری یافته است وحامیان تروریست ها برای حفظ منافعشان به تکاپو افتاده اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، این روزنامه افزود: به نظر می رسد رژیم صهیونیستی بیش از هر طرف دیگری نگران پیروزی های ارتش سوریه و محور مقاومت بر داعش است ؛ این رژیم از شکست هایی که محور تروریسم و تندروی و حامیان آن متحمل شده اند، بسیار ناراحت است و به همین دلیل بود که این رژیم طی چند روز اخیر دست به حمله موشکی به برخی مواضع ارتش سوریه زد تا انتقام دست نشانده های خود را از ارتش سوریه بگیرد، ارتشی که طرح ها و توطئه های آن را خنثی کرده است.
النشره المغاریه در ادامه نوشت: رژیم صهیونیستی این روزها خوب می داند که این آتش بازی ها تاثیری در ارتش سوریه و محور مقاومت ندارد و آن ها همچنان به راه خود برای پیروزی ادامه می دهند.
این روزنامه افزود: امروز همه می دانند که دلیل این حملات، ورشکستگی سیاسی و اخلاقی صهیونیست ها و اربابانشان در کاخ سفید و همچنین شکست مزدوران داعشی و تروریست آن ها در میادین نبرد است.
النشره المغاربیه در ادامه نوشت: پیروزی ارتش سوریه و محور مقاومت اکنون یک حقیقت آشکار است و این یعنی اینکه اصول بازی و موازنه قوا به گونه آشکاری تغییر کرده است و به همین دلیل عجیب نیست که دشمن صهونیستی دست به حملاتی ضد ارتش سوریه بزند اما کار از کار گذشته است و صهیونیست ها دیگر نمی توانند کاری برای حمایت از عناصر تروریستی در سوریه انجام دهند.
رژیم صهیونیستی روز دوشنبه (24 مهر 96) یکی از پایگاه های ارتش سوریه را در شرق دمشق را با موشک هدف قرار داد که تنها ، خسارت های مادی بر جای گذاشت.
خاورم **2041**1049
مترجم: سید شاهپور حسینی /انتشاردهنده : مریم کاظمی

انتهای پیام /*

نظر شما