شناسهٔ خبر: 21995024 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اعزام ۲۰۰ دانش‌آموزچاروسایی به مناطق جنگی

۲۰۰ دانش‌آموز پسر مقطع متوسطه چاروسا به مناطق عملیات هشت سال دوران دفاع مقدس اعزام شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  فرمانده بسیج دانش آموزی بخش چاروسا گفت: این دانش‌آموزان به مدت چهار روز از مناطق عملیاتی اروند، شلمچه، عملیات رمضان، دهلاویه، هویزه در جنوب و همچنین از رزمایش تدارک دیده شده بازدید می‌کنند.


محسن بدرقه افزود: اعزام این گروه به سرزمین‌های ایثار و شهادت سبب تقویت دینداری و تواضع آن‌ها می‌شود.


فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی راهیان نور را انتقال فرهنگ ایثار به نسل جوان دانست و افزود: اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق دفاع مقدس از عظیم‌ترین و تاثیرگذارترین برنامه‌های فرهنگی است و دفاع مقدس درخشان‌ترین نقطه تاریخ معاصر بوده که باید زوایای پیدا و پنهان آن به نسل آینده‌ساز بازگو شود.


معاون پرورشی آموزش و پرورش بخش چاروسا هم در حاشیه مراسم اعزام دانش آموزان گفت: اعزام کاروان‌های راهیان نور کاری بسیار بزرگ، معنوی و تأثیرگذار است و تمامی دستگاه‌ها باید در انجام این اقدام فرهنگی و مهم همکاری‌های لازم را انجام دهند.


علی خلیلی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آمادگی دفاعی دانش‌آموزان برای مقابله با جنگ نرم دشمن را از پیامد‌های اصلی اعزام کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموزی به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس دانست و افزود: ارتقای بار معنوی اردو‌های راهیان نور و انتقال و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از اهداف مهم اجرای این طرح است.

انتهای پیام/د

اعزام دانشجویان به مناطق جنگی

نظر شما