شناسهٔ خبر: 21994906 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

در همایش آینده‌پژوهی در مسیر بالندگی دفاع و امنیت؛

رضایی: به جرات می‌گویم تا ۲۵ سال آینده اسرائیلی وجود نخواهد داشت

خبرگزاری میزان- دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: من به جرات می‌گویم تا ۲۵ سال آینده اسرائیلی وجود نخواهد داشت و آمریکا نیز در منطقه نخواهد بود و ملت‌های مسلمان با یکدیگر متحد می‌شوند.

صاحب‌خبر -

تا ۲۵ سال آینده اسرائیلی وجود نخواهد

 به گزارش خبرنگار گروه سياسي خبرگزاري ميزان، محسن رضایی در همایش «آینده‌ پژوهي در مسير بالندگی دفاع و امنیت» که در دانشگاه عالی دفاع ملی در حال برگزاری است، اظهار داشت: ملتی که تصوری از آینده نداشته باشد، در تصمیم‌گیری و شکل دادن آینده خود دچار مشکل می‌شود.

‎وی افزود: اینکه آینده‌پژوهی به صورت یک جنبش علمی درآمده است، بسیار مهم است تا از همه ظرفیت‌های این دانش استفاده کنیم.

‎دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اگر می‌خواهیم در رقابت‌های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی در دنیا موفق باشیم، بدون توجه به آینده و مطالعه آینده نمی‌توانیم به چنین مهمی دست یابیم؛ دلیل این است که تغییرات و پیچیدگی‌های بسیار و اثرگذار، مسیرهای پیش‌ رو را برای ملت‌ها مه آلود می‌کند.

‎وی ادامه داد: به همین دلیل برای آینده‌شناسی در حوزه دفاع و امنیت با پیچیدگی‌ها و مولفه‌های مختلفی روبرو هستیم.

‎سرلشکر رضایی همچنین گفت: من به جرات می‌گویم تا 25 سال آینده اسرائیلی وجود نخواهد داشت و آمریکا نیز در منطقه نخواهد بود و ملت‌های مسلمان با یکدیگر متحد می‌شوند. یکی از عوامل اصلی این تغییر و تحولات در آینده عدم فهم آمریکا و بسترسازی برای حضور قدرتمندانه‌تر ایران در منطقه است.

‎وي همچنين گفت: دولتمردان ما باید برای آینده برنامه داشته باشند، اگر ترامپ برجام را کنار زد که در آن صورت ما قطعاً آن را آتش خواهیم زد، باید برای بعد از آن برنامه داشته باشیم و با اتکا به خدا و حضرت ولیعصر (عج) پیش برویم.

انتهاي پيام/

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، محسن رضایی در همایش آینده‌پژوهی در مسیر بالندگی دفاع و امنیت، اظهار کرد: من به جرات می‌گویم تا ۲۵ سال آینده اسرائیلی وجود نخواهد داشت و آمریکا نیز در منطقه نخواهد بود و ملت‌های مسلمان با یکدیگر متحد می‌شوند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: یکی از عوامل اصلی این تغییر و تحولات در آینده عدم فهم آمریکا و بسترسازی برای حضور قدرتمندانه‌تر ایران در منطقه است.

تکمیل می‌شود

نظر شما