شناسهٔ خبر: 21988012 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس شورای شهر خسروشاه:

مسئولیت اجرایی شهر بر عهده شهردار است

تبریز - رئیس شورای شهر خسروشاه گفت: مسئولیت اجرایی شهر بر عهده شهردار است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مقصودی خسروشاهی عصر سه شنبه در آیین تکریم و تجلیل از محرم دشتی و رسول کریمیان شهردار منتخب خسروشاه با بیان اینکه ساختمان شهرداری اهدای مرحوم محمد طاهری خسروشاهی خیر این شهر است، اظهار کرد: شوراهای اسلامی در صورت استفاده از ظرفیت و پتانسیل های موجود در شهر می توانند با هماهنگی مسئولان حداکثر بهره برداری را جهت حل مشکلات مردم به کار گیرند.   

وی همچنین در ادامه با اشاره به وظایف شوراها، افزود: بررسی نیازها و نارسایی های منطقه و شهر از جمله وظایف شوراها به حساب می آید و شهردار منتخب جزو پنج نفر شورای شهر است که با موافقت اعضای شورا رسول کریمیان به عنوان شهردار خسروشاه انتخاب شد.

رئیس شورای شهر خسروشاه با بیان اینکه انتخاب شهردار وظیفه شوراهاست، تصریح کرد: انتخاب رسول کریمیان به عنوان شهردار خسروشاه با اکثریت آرای شورا انتخاب شد و انتخاب وی با توجه به حضور و فعالیت در مجموعه شهرداری به عنوان معاونت طرح و برنامه بود و برای تداوم کار وی انتخاب شد و آرزوی توفیق شورا پشت سر شهرداری است، زیرا اصل مسئولیت اجرایی بر عهده شهردار خواهد بود.

مقصودی ابراز کرد: شورای اول تا چهارم با وجود مشکلات پیش رو حداکثر بهره برداری را از ظرفیت های موجود در خسروشاه کرده اند و امیدوارم شورای پنجم نیز از ظرفیت های موجود استفاده کنیم راهگشای مسئولان ومردم خواهد بود.   

وی همچنین در ادامه از مردم خواستار همکاری و هماهنگی با شورا برای رسیدگی به مطالبات آنها شد.

مقصودی در پایان از دانشگاه آزاد اسلامی، مجموعه و پرسنل شهرداری، رمانداری و بخشداری و خیران خسروشاه تقدیر و تشکر کرد. 

نظر شما