شناسهٔ خبر: 21986248 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

کارخانه: جدی ترین آفت لیگ برتر والیبال، بی نظمی است/ کار دشواری برابر پیکان پیش رو داریم

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، سی و یکمین دوره رقابت های لیگ برتر والیبال شانزدهم مهرماه درحالی آغاز شد که تیم شهرداری ورامین که از این لیگ کنار گذاشته شده بود، به یک باره و درست در زمان برگزاری این لیگ مجوز حضور درهفته نخست را کسب کرد و به دیدار تیم بانک سرمایه رفت.
در ادامه این روند تیم ایرانیان گنبد به دلیل عدم پایبندی به تعهدات و آنچه که تقلب عنوان شد از سوی سازمان لیگ وفدراسیون از این لیگ کنار گذاشته و دیدار این تیم درهفته دوم برابر کاله مازندان لغوشد وبه یک باره تصمیم دیگری در فدراسیون اخذ ومقرر شد این تیم به لیگ برتر باز گردد.
اما دربرنامه اعلام شده از سوی فدراسیون برای هفته سوم حاکی است هنوز مشکل این تیم برطرف نشده و شاید بازی فردای این تیم مقابل شهرداری تبریز نیز برگزار نشود.
کارخانه، با بیان اینکه این بی نظمی ها به ضرر فدراسیون و تمامی تیم هاست به خبرنگار ورزشی ایرنا گفت: معتقدم تنها فدراسیون در بروز این بی نظمی ها مقصر نیست و باشگاه ها، تیم ها، کادر فنی و بازیکنان شاغل در لیگ نیز هر کدام به نوبه خود دلیلی براین بی نظمی ها هستند.
وی افزود: باشگاه های والیبال باید با تمکین از قانون، در مهلت مقرراعلام شده نسبت به انجام امور مربوطه به منظور شرکت درلیگ اقدام کنند، این در حالی است که امروزه باشگاه های شاغل در لیگ های مختلف تمامی امور خود را موکول به دقایق پایانی مهلت مقرر و یا بعد از آن می کنند.
سرمربی تیم بانک سرمایه با اشاره به محرومیت تیم های شهرداری ورامین و در ادامه ایرانیان گنبد از سوی فدراسیون والیبال،تاکید کرد: اینکه یک تیم را ابتدا محروم و در ادامه آن محرومیت را لغو کنیم، کار درستی نیست و مسئولان فدراسیون بایستی محکم برروی تصمیماتی که گرفتند، بایستند.
کارخانه با اشاره به اینکه هرشخصیت حقیقی و یا حقوقی که با فدراسیون در ارتباط بوده و ایده ای برای پیشبرد اهداف آن دارد باید حمایت و در صورت عدم اجرایی بودن برنامه ها کنار گذاشته شود، اظهار داشت: در صورت عدم رعایت این موارد آسیبی که به باشگاه ها و تمامی کسانی که با مجموعه فدراسیون درارتباط هستند را باید همه تحمل کنند که کار درستی نیست.
تیم بانک سرمایه فردا درهفته سوم رقابت های لیگ برتروالیبال با تیم پیکان دیدار خواهد کرد، دیدارپرافتخارترین تیم لیگ برتر برابرمدعی تازه وارد به این لیگ طی سال های اخیر همواره جذاب و دیدنی بوده است.
سرمربی تیم بانک سرمایه در این باره نیز به ایرنا گفت: تیم ما قطع به یقین در بهترین شرایط خود قرار دارد، تمامی بازیکنان با تمام وجود برای موفقیت این باشگاه و تیم تلاش می کنند.
وی با اشاره به برتری تیمش در دو دیدار گذشته مقابل رقبای خود تصریح کرد: درست است که در دو دیدار گذشته بدون مشکل خاصی به پیروزی رسیدیم، اما تیم پیکان همواره برای ما پیکان است.
به گفته وی این تیم کادر فنی مجرب و بازیکنان بسیار خوبی دارد و شکست در دو دیدار گذشته به هیچ وجه ملاک ضعیف بودن این تیم نیست، این تیم پرافتخارترین تیم والیبال ایران است و بازی مقابل آن به هیچ وجه ساده و آسان نیست.
بانک سرمایه مدعی کسب عنوان قهرمانی است، سرمربی این تیم در پاسخ به این سئوال که اهداف تان درفصل جاری رقابت های لیگ برترچیست، تصریح کرد:هدف نخست ما تکرارعنوان قهرمانی در لیگ برتر است و در ادامه تلاش خواهیم کرد به عنوان نماینده ایران درجام باشگاه های جهان نیز رتبه درخور توجهی کسب کنیم.
وی درپاسخ به سئوال دیگری در خصوص اضافه شدن بازیکنان کمکی به این تیم در جام باشگاه های جهان نیزعنوان کرد: تیم ما تیم کاملی است و در جام باشگاه های جهان فقط «جواد معنوی نژاد» به ترکیب ما اضافه خواهد شد.
برنامه کامل هفته سوم رقابت های لیگ برتر والیبال که فردا(چهارشنبه) برگزار می شود، از این قرار است:
تهران، خانه والیبال، ساعت 15
سایپا تهران – شهرداری ورامین
داور اول: محمد شاهمیری، داور دوم: وحید پورکاشیان و ناظران: محمدحسن خوشدل و علی یاوری
تهران، خانه والیبال، ساعت 17 و 30 دقیقه
بانک سرمایه – پیکان تهران
داور اول: ابراهیم فیروزی، داور دوم: داود نافعی و ناظران: خلیل یگانه مجد و محمد حسین شفقی
کاشان، سالن هفت مهر، ساعت 16
رعد پدافند کاشان – خاتم اردکان
داور اول: احمد سرمست، داور دوم: امید فولادی وندا و ناظران: حمید حق بین و امیر صداقت
ساری، سالن شهید رسول حسینی، ساعت 16
سارویه ساری – شهرداری ارومیه
داور اول: علیرضا قریب، داور دوم: اسماعیل رزقی و ناظر: یونس حسن زاده
تبریز، سالن شهید اقدمی، ساعت 16
شهرداری تبریز – ایرانیان گنبد (در صورت کسب مجوز لازم از سوی سازمان لیگ)
داور اول: حمید راهجردیان، داور دوم: مجتبی بیداریان و ناظر: محمود کشفی
آمل، سالن پیامبر اعظم، ساعت 18
کاله مازندران – شمس
داور اول: محمدعشق دوست، داور دوم: میثم پارسه و ناظران: احمد دامغانی نژاد و حسین پورکاشیان
درحال حاضر تیم بانک سرمایه با کسب دو پیروزی متوالی درصدرجدول رده بندی این رقابت ها قراردارد.
ورزشی.**9144**1368
خبرنگار:سعید قهرمانی**انتشار: خیراله شفیعی

انتهای پیام /*

نظر شما