شناسهٔ خبر: 21977613 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

معاون سپاه قائم (عج) استان سمنان:

یادواره شهدای اطلاعات عملیات قرارگاه منطقه‌ای صاحب‌الزمان برگزار می‌شود

R41366/P1486/S6,64/CT11

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قائم (عج) استان سمنان با بیان اینکه یادواره شهدای اطلاعات عملیات قرارگاه منطقه‌ای صاحب‌الزمان برگزار می‌شود گفت: ۴۸ شهید اطلاعات عملیات در استان سمنان وجود دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، مهدی دیابی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یادواره شهدای اطلاعات عملیات قرارگاه منطقه‌ای صاحب‌الزمان به میزبانی شهرستان قم برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از 4 استان در این یادواره حضور دارند اذعان کرد: خانواده شهدای اطلاعات عملیات استان‌های سمنان، قم، قزوین و مرکزی در این یادواره حضور دارند.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قائم (عج) استان سمنان تصریح کرد: این یادواره روز پنجشنبه 27 مهرماه ساعت 8:30 صبح در مدرسه علمیه امام کاظم (ع) در شهر قم برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه 48 شهید اطلاعات عملیات در استان سمنان داریم اعلام کرد: این یادواره در قالب یک اردوی دو روزه برای خانواده شهدای اطلاعات عملیات استان سمنان برگزار می‌شود.

دیابی گفت: خانواده این شهدای والامقام از صبح فردا به قم و جمکران اعزام می‌شوند و حضور در یادواره شهدای اطلاعات عملیات یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این اردو است.

وی افزود: پیگیری‌های لازم برای پخش زنده این یادواره از سیمای شبکه سمنان نیز در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/

نظر شما