شناسهٔ خبر: 21973926 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

برای بازی های اندونزی انجام می شود؛

حضور روسای فدراسیون ها در نشست ستاد عالی بازی های آسیایی و المپیک

با تاکید وزیر ورزش و با توجه به در پیش بودن بازی های آسیایی از این پس نشست های ستاد عالی بازی های آسیایی و المپیک با حضور روسای فدراسیون ها برگزار خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، ستاد عالی بازی های المپیک و آسیایی سال گذشته با حضور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و معاون وی در ورزش قهرمانی و حرفه ای، کیومرث هاشمی و شاهرخ شهنازی رئیس و دبیر کل کمیته ملی المپیک، محمود خسروی وفا و مسعود اشرفی رئیس و دبیرکل کمیته ملی پارالمپیک و همچنین اصغر رحیمی رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی تشکیل و آغاز به کار کرد. 

این ستاد تا به امروز چهار بار تشکیل جلسه داده تا خط مشی خود را در مورد مهمترین موضوعات مشخص کند. آخرین نشست ستاد عالی بازی های المپیک و آسیایی یکشنبه برگزار شد. بازی های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی موضوع محوری این نشست بود. 

هجدهمین دوره بازی های آسیایی ۲۷ مردادماه تا ۱۱ شهریورماه سال آینده به میزبانی اندونزی و در جاکارتا، پالمبانگ و چند حومه این دو شهر برگزار می شود. با اضافه شدن ۱۳ رشته جدید و حذف ۴ رشته، در مجموع این دوره بازی های آسیایی در ۴۰ رشته برگزار می شود.

کمیته ملی المپیک از آبان ماه نشست های تخصصی خود با مسئولان فدراسیون ها به منظور ارزیابی وضعیت رشته های مختلف برای حضور در این بازی ها را آغاز می کند اما بر اساس آنچه در نشست یکشنبه ستاد عالی بازی های آسیایی و المپیک مطرح و مورد تاکید وزیر ورزش نیز قرار گرفت، اینکه از این پس با توجه به فاصله کم باقی مانده تا بازی های آسیایی اندونزی، نشست های ستاد عالی با فاصله کمتر برگزار خواهد شد. ضمن اینکه در هر یک از نشست ها روسای برخی از فدراسیون های حاضر در این بازی ها نیز حضور خواهند داشت. 

نظر شما