شناسهٔ خبر: 21973747 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون موتورسواری و اتوموبیل‌رانی | لینک خبر

اردو و تمرینات آماده سازی تیم ملی درگ ایران در ارمنستان ادامه دارد

لحظه شماری برای حضور در مسابقه قهرمان قهرمانان در روز 30 مهرماه

صاحب‌خبر - اردو و تمرینات آماده سازی تیم ملی درگ ایران در ارمنستان ادامه دارد

اعضای تیم ملی درگ ایران که هم اکنون در ایروان بسر میبرند ، به محض رسیدن اتومبیل هایشان تمرینات آماده سازی و اردویی خود را با همکاری مسئولان اتومبیلرانی ارمنستان آغاز کرده اند .
به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی و به نقل از فرزاد شاهرخی رئیس کمیته درگ ، اعضای این تیم قرار است روز یکشنبه 30 مهرماه در مسابقات قهرمان قهرمانان با نفرات برتر کشورهای میزبان ، اوکراین ، جمهوری آذربایجان و گرجستان مسابقه دهند .
وی افزود : با توجه به برگزاری مسابقات قبلی از مسیر بازدید داشتیم که مسیری نامناسب و نا هموار بود و قرار شد مسیر جدیدی با کمک ما طراحی شود تا شاهد مسابقات با کیفیت تری باشیم و خوشبختانه این اتفاق افتاد .
رئیس کمیته درگ با اشاره به استقبال و همکاری خوب طرف ارمنی و تاثیرات دیدار هفته پیش روسای فدراسیون های دو کشور در تهران گفت : از لحظه رسیدن تیم ایران مسئولان فدراسیون اتومبیلرانی ارمنستان در تمامی امور همکاری بسیار خوبی با ما داشتند و حتی آقاجانیان رئیس فدراسیون این کشور مجوز حضور اتومبیل های ما را در پارکینگ خود دادند .
شاهرخی همچنین در پایان از میهمان نوازی گرم و ضیافت شامی که به افتخار حضور قهرمانان درگ کشورمان برگزار شد، از مسئولان اتومبیلرانی ارمنستان قدردانی و تشکر کرد و عنوان داشت : طی چند روز گذشته در زمینه همکاری متقابل با مسئولان درگ دیگر کشورهای حاضر در تورنمنت بین المللی ارمنستان هم در ارتباط با همکاری های دو جانبه و چند جانبه مذاکرات خوبی داشته ایم که می تواند سر آغاز فصل جدیدی برای این رشته با حمایت های بی دریغ فدراسیون باشد .





نظر شما