شناسهٔ خبر: 21972897 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

معاون هواشناسی گلستان:

بارش بیش از ۶۸ میلی‌متر باران در استان گلستان؛ سرعت باد به حدود ۷۶ کیلومتر بر ثانیه رسید

R41471/P1486/S6,70/CT1

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی استان گلستان گفت: با نفوذ سامانه سرد و بارشی دمای هوا در استان گلستان بیش از ۱۰ درجه کاهش یافته و تاکنون بیش از ۶۸ میلی‌متر باران در استان گلستان ثبت شده است.

صاحب‌خبر -

محمدرضا رحمان‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان با اشاره به کاهش محسوس دمای هوا در استان اظهار داشت: دمای هوا در شهرستان مراوه‌تپه صبح امروز به 9 درجه رسید که نسبت به روز گذشته 10 درجه کاهش دما را نشان می‌دهد و این کاهش دما همچنان ادامه دارد و تا مرز 14 درجه هم خواهد رسید.

وی تصریح کرد: با ورود سامانه بارشی به گلستان شاهد وزش باد و بارش شدید باران ودر مناطق کوهستانی بارش برف بودیم که در لیوان شرقی شهرستان بندرگز 68 میلی‌متر بارش باران به ثبت رسید اما ریزش برف محسوس نبود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی استان گلستان افزود: بیشترین میزان سرعت باد هم در مرواه‌تپه به ثبت رسید که حدود 76 کیلومتر بر ثانیه بود.

رحمان‌نیا تصریح کرد: بیشترین شدت بارش در گلستان برای امروز پیش‌بینی شده است این سامانه تا فردا مهمان هوای استان گلستان است و چهارشنبه  از استان خارج می‌شود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی استان گلستان تاکید کرد: در مدت فعالیت این پدیده آبگرفتگی معابر در استان گلستان دور انتظار نیست و در مناطق کوهستانی هم با توجه به کاهش دما احتمال ریزش برف وجود دارد.

انتهای پیام/

نظر شما