شناسهٔ خبر: 21971036 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نبرد تمام عیار بارسلونا مقابل المپیاکو برای کسب سومین پیروزی در لیگ قهرمانان اروپا

تهران - ایرنا - تیم فوتبال بارسلونا اسپانیا چهارشنبه شب در سومین دیدار خود در لیگ قهرمانان اروپا بدنبال سومین برد متوالی و کسب 9 امتیاز کامل مرحله گروهی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز سه شنبه تارنمای خبری اسپورت انگلیس، ادامه نوار شکست ناپذیری بارسلونا در 10 مسابقه هدف اصلی ارنستو والورده در دیدار مقابل المپیاکو است. سرمربی بارسلونا خواهان 9 امتیاز کامل مسابقات تیم خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا است.
تیم فوتبال بارسلونا چهارشنبه شب در چارچوب رقابت های گروهی لیگ قهرمانان اروپا در نیوکمپ میزبان المپیاکو یونان است.
والورده تاکنون نشان داده است که در زمین خیلی خطر نمی کند و در برابر تیم قعرنشین المپیاکو هم دست به خطر نمی زند. المپیاکو با دو باخت در انتهای گروه ایستاده است. بارسلونا با دو برد صدرنشین است و بدنبال سومین پیروزی خود در این مسابقات است.
سرمربی بارسلونا ایده های خود را روشن کرده است و با ترکیبی به میدان می رود که نوار پیروزی های تیم قطع نشود. این تیم از زمان شروع مسابقات لالیگا 9 برد و یک تساوی (شامل دو برد در لیگ قهرمانان اروپا) را ثبت کرده است.
هدف والورده صعود به یک هشتم نهایی به عنوان صدرنشین گروه است و بعد از این هدف استفاده چرخشی از بازیکنان مدنظر قرار می گیرد.
او بدنبال برد تمام عیار مقابل المپیاکو است.
از نظر سرمربی بارسلونا اکنون زمان آزمون و خطا نیست. او مقابل یوونتوس و اسپورتینگ تیم خود را با یک ترکیب به میدان فرستاد.
با این حال در دو بازی بعدی تیم تغییراتی ایجاد خواهد شد. مالاگا روز شنبه برای دیدار لالیگا به نیوکمپ می آید و بارسلونا بعد از آن در جام حذفی اسپانیا باید به مصاف رئال مورسیا می رود.
عثمان دمبله، رافینیا آلکانتارا و آردا توران مصدوم هستند، اما والورده بازیکنان بااستعداد زیادی برای انتخاب کردن از میان آنها در اختیار دارد.
ورزشی**1584
مترجم:مولوی انتشاردهنده:علی خورسندی

انتهای پیام /*

نظر شما