شناسهٔ خبر: 21965822 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

قدرت موشکی کشور خار چشم دشمنان است/ هیچ قدرتی نمی تواند جلوی پیشرفت ما را بگیرد

سردار حاجی زاده گفت: امروز قدرت دفاعی به ویژه موشکی ما خار چشم دشمنان است و هیچ کس نمی تواند جلوی پیشرفت ما را بگیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار امیرعلی حاجی زاده در دومین کنگره شهدای دانشجوی استان قم که عصر امروز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم برگزار شد با اشاره به لزوم دشمن شناسی، عنوان کرد: اگر امروز شهدا زنده بودند حتماً یکی از توصیه های آنها لزوم دشمن شناسی و حفظ بصیرت بود.

وی افزود: امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند تسلط بر دشمن و اشراف به تهدیدات استکبار و در رأس آن آمریکا علیه نظام اسلامی هستیم.

فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: مقابله دشمن با نظام اسلامی تنها در عرصه نظامی نیست بلکه در سه حوزه مهم اقتصاد، عملیات روانی و مقابله با پیشرفت ها و عناصر اقتدار نظام اسلامی، دشمن در حال مقابله با ما است.

وی مسأله دشمنی آمریکا با نظام اسلامی را موضوعی استراتژیک و راهبردی دانست و خاطرنشان کرد: دشمنی آمریکا با نظام اسلامی موضوعی راهبردی است و تغییرپذیر نیست و رؤسای جمهور مختلف آمریکا از این راهبرد تبعیت می کنند؛ هر چند در تاکتیک و شیوه های مقابله، روش های متفاوتی را اتخاذ می کنند.

سردار حاجی زاده اضافه کرد: همان زمانی که عده ای به دنبال مذاکره با آمریکا بودند، رهبر انقلاب فرمودند که در زیر دستکش مخملی دشمن، دست چدنی است و استراتژی آنها در مقابل نظام اسلامی یکسان است.

وی تأکید کرد: آمریکا می خواهد کشورها را زیر سلطه خود قرار داده و آنها را استعمار و استثمار کند و این بار فردی شبیه دیوانه ها را آورده اند تا با روش دیوانه وار به امتیازگیری از کشورها بپردازند.

دشمن شناسی؛ ضرورتی اجتناب ناپذیر

فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: ملت آمریکا در اسارت صهیونیست ها قرار دارند و در واقع صهیونیست ها سیاست های دولتمردان آمریکا را تدوین و طراحی می کنند و افراد صاحب قدرت در آمریکا وابسته به صهیونیست ها هستند.

وی ابراز کرد: اگر به دشمن شناسی توجه ویژه ای داشته باشیم دیگر دنبال این نخواهیم بود تا آمریکا و غرب مشکلات اقتصادی ما را حل کنند چرا که چنین مسأله ای امکان ندارد و تنها با اجرای اقتصاد مقاومتی که تنها نسخه نجات بخش کشور است می توانیم مشکلات را رفع کنیم.

سردار حاجی زاده  افزود: افرادی که اعتقاد قلبی به تدابیر رهبری ندارند باید در این سالها به این تجربه دست پیدا کرده باشند که دشمن شناسی و قدرت راهبری رهبر انقلاب، الهی و بی نظیر است و همه باید با جان و دل از فرامین رهبری تبعیت کنند.

فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه اظهار کرد: انتظار مساعدت و کمک از دشمن خطای بسیار بزرگی است و همه باید بدانند که آینده را ملت ایران و عزم و خواست این مردم می سازد و آنچه تعیین کننده است، اراده مردم ایران است و نه خواسته کاخ سفید.

عملیات روانی ناکارآمد دشمن

وی تهدیدات دشمن را نوعی عملیات روانی دانست و تصریح کرد: ملت ایران نگران تهدیدات آمریکا نباشد چرا که همه آنها عملیات روانی است و قدرت بالای ایران سبب شده است که هیچ کس توان مقابله با ما را نداشته باشد.

سردار حاجی زاده اضافه کرد: آمریکا با جنجال و سر و صدای رسانه ای در موضوع برجام به دنبال این است که پوسته آن را حفظ کرده و هسته آن را تهی کند و اگر واکنش ها نسبت به آن متناسب و اثرگذار نباشد، نه تنها به تعهدات وسیع باقی مانده عمل نخواهند کرد بلکه اندک تعهداتی هم که انجام داده اند را نیز پس می گیرند.

وی تأکید کرد: در زمان مذاکرات، رژیم صهیونیستی نقش پلیس بد و آمریکا نقش پلیس خوب را اجرا کردند و حاصل آن برجام بود و سیاست امروز دشمن این است که آمریکا نقش پلیس بد و اروپا با محوریت فرانسه نقش پلیس خوب را بازی کنند و برجام 2 را رقم بزنند.

سپاه فریب یاوه گویی های دشمن را نمی خورد

فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: همانطور که بارها گفته ایم اگر دور تا دور کشور ما حصار کشیده شود، قدرت و تولید موشکی ما متوقف نمی شود و امروز این قدرت دفاعی به ویژه قدرت موشکی خار چشم دشمنان است و هیچ کس نمی تواند از پیشرفت ما جلوگیری کند.

سردار حاجی زاده در پایان خاطرنشان کرد: سپاه به عنوان مدافع نظام و انقلاب فریب یاوه گویی های دشمن را نمی خورد و به آنها اعتماد نکرده و روز به روز قدرت خود را افزایش می دهد و حصار محکم امنیتی کشور را روز به روز قوی تر می کند تا مردم در امنیت کامل زندگی کنند و امروز لازم است تا همه دست در دست هم بدهیم و با توجه به ظرفیت های فراوان جوانان کشور، مشکلات را حل کرده و کشور را آباد کنیم./872/۲۰۱/ح

نظر شما