شناسهٔ خبر: 21964105 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

با حضور خانواده شهید حججی

آئین بزرگداشت شهدای مدافع حرم استان سمنان برگزار شد

R41366/P1377/S6,64/CT7

آئین بزرگداشت شهدای مدافع حرم استان سمنان با حضور خانواده شهید حججی برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، این آئین بزرگداشت ویژه دانشجویان دانشگاه‌های استان سمنان و در تالار امیرکبیر این دانشگاه برگزار شد.

تالار امیر کبیر دانشگاه سمنان امروز مملو از دانشجویانی بود که آمده بودند که بار دیگر با شهدا و بویژه شهدای مدافع حرم تجدید میثاق کنند.

معاون روابط‌ عمومی و تبلیغات سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در حاشیه برگزاری آئین بزرگداشت شهدای مدافع حرم استان سمنان به خبرنگار تسنیم گفت: در آین آئین بزرگداشت خانواده شهدای مدافع حرم شهید حججی و تعدادی دیگر از خانواده های شهدای مدافع حرم استان سمنان حضور داشتند.

مهدی دیابی خاطر نشان کرد: این آئین بزرگداشت با هدف گرامیداشت یاد و خاطر شهدای مدافع حرم استان سمنان و به همت ناحیه بسیج دانشجویی این استان برگزار شد.

وی به برخی از برنامه‌های این آئین بزرگداشت اشاره کرد و افزود: در این آئین از خانواده شهید محسن حججی و نیز خانواده‌های شهدای مدافع حرم استان سمنان تجلیل شد.

معاون روابط‌ عمومی و تبلیغات سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان افزود: خانواده شهدای مدافع حرم شهید محمدحسین حمزه، محمد طحان و شهید عباس دانشگر نیز در آئین تجلیل شدند.

انتهای پیام/

نظر شما