شناسهٔ خبر: 21962966 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

دیدار نماینده ولی فقیه در استان سمنان با خانواده شهید حججی

خبرگزاری صداوسیما

نماینده ولی فقیه در استان سمنان و جمعی از مسئولان و خانواده‌های شهدای مدافع حرم این استان، میزبان خانواده شهید محسن حججی بودند.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، در این دیدار که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان سمنان برگزار شد، آیت الله سیدمحمد شاهچراغی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به ویژه شهدای مدافع حرم گفت: شهید حججی باعث سرافرازی و افتخار کشور و ملت ایران است.
نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان ویژگی های شهدا گفت: شهیدان در نزد خداوند مقام و مرتبه بالایی دارند و با شناخت کامل راه شهادت را انتخاب کرده اند.
آیت الله شاهچراغی با بیان اینکه شهدا با نثار جان خود آرامش و امنیت را به ارمغان آورده اند گفت: ما همیشه مدیون خون شهدا هستیم و باید راه آنان را ادامه دهیم.
در این دیدار پدر شهید محسن حججی ایثار و از خود گذشتگی را برترین ویژگی شهدا دانست و افزود: بعد از شهادت محسن حججی و پخش تصاویر که دشمن ناخواسته و برای بازی روانی  پخش کرد، ملت ایران با حضور به موقع در صحنه ، غرور ملی را به نمایش گذاشتند و پاسخ محکمی به افکار پوچ دشمنان دادند.
در پایان این دیدار نماینده ولی فقیه در استان در غم اسارت حضرت زینب(س) به ذکر مصیبت پرداخت.
خانواده شهید محسن حججی به منظور شرکت در یادواره شهدای مدافع حرم که امشب در دانشگاه سمنان برگزار می شود به سمنان سفر کرده اند.

نظر شما