شناسهٔ خبر: 21947380 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس:

عملیات ساخت ایستگاه راه‌آهن همدان متوقف شده است

همدان - نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات ساخت ایستگاه راه‌آهن همدان متوقف شده است.

صاحب‌خبر -

امیر خجسته در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار مهر که در جریان بازدید سر زده از ایستگاه راه آهن همدان انجام شد؛ با انتقاد شدید به مسئولین وزرات راه و شهرسازی اظهار داشت: طی بررسی های به عمل آمده تمام توان در راستای تکمیل ریل گذاری راه آهن کرمانشاه گذاشته شده و برای مردم استان همدان قابل قبول نیست که بودجه این استان به تکمیل راه آهن کرمانشاه اختصاص یابد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه متاسفانه عملیات ساخت ایستگاه راه آهن همدان متوقف شده است، عنوان کرد: باید دولت درتکمیل هرچه زودتر ایستگاه راه آهن همدان تلاش کند تا استان همدان بتواند طبق وعده ها از خدمات کامل و با کیفیت شبکه‌ ریلی داخلی بهره مند شود.

وی بیان داشت: ساخت ایستگاه راه آهن رباط از ابتدا کارشناسی نبود اما به منظور استفاده مردم ساخت ایستگاه راه آهن جدید در نزدیکی شهر باید تکمیل و در آینده نیز به عنوان ایستگاه باری استفاده شود اما امروز روند اجرایی کردن آن به کندی پیش می رود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی افزود: علیرغم وعده مسئولان در خصوص تسریع در تکمیل ایستگاه رباط بر اساس زمان‌بندی اعلام شده، در حال حاضر عملیات اجرایی آن به کندی پیش می‌رود.

نظر شما