شناسهٔ خبر: 21944208 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه اطلاعات | لینک خبر

اخبار کوتاه خارجی

صاحب‌خبر -
 

فدرر قهرمان مسابقات مسترز شانگهای شد
راجر فدرر با شکست رافائل نادال در فینال مسابقات مسترز شانگهای به قهرمانی رسید.
به‌ گزارش ‌فارس، راجر فدرر، تنیسور شماره دوی جهان توانست در فینال مسابقات مسترز شانگهای، رافائل نادال مرد شماره یک جهان را شکست دهد و به قهرمانی برسد.‌نتایج دو ست این مسابقه ۴ – ۶ و ۳ – ۶ بود.‌فدرر دیروز برای پنجمین بار پیاپی مقابل نادال به پیروزی رسید. این بیست و هفتمین قهرمانی فدرر در مسابقات مسترز بود. او با این پیروزی به رنک یک جهان نزدیک‌تر شد.
ادامه یکه‌تازی ناپولی با فتح دروازه رم
ناپولی در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته هشتم رقابت‌های سری A توانست با یک گل در خانه رم به پیروزی برسد.
به گزارش ایرنا، در ادامه هفته هشتم رقابت های سری Aرم در ورزشگاه خانگی خود از ناپولی صدرنشین پذیرایی کرد که این دیدار در نهایت با یک گل به سود ناپولی به پایان رسید.‌ناپولی با این پیروزی که به دست آورد به یکه تازی خود در صدر جدول رده بندی ادامه داد. شاگردان ساری در هر ۸ دیدار خود دراین فصل به پیروزی رسیده اند و با ۲۴ امتیاز در صدر جدول جای دارند.تک گل ناپولی را در این دیدار اینسینیه در دقیقه ۲۰ به ثمر رساند.
زاکرونی روی نیمکت مربیگری تیم ملی فوتبال امارات
سرمربی ایتالیایی پیشین ژاپن به عنوان سرمربی جدید تیم ملی امارات انتخاب شد.
به گزارش اسپورت، سران فوتبال امارات بعد از ناکامی در راه صعود به جام جهانی، سرمربی خود را برکنار کردند و بعد از چند روز مذاکره توانستند آلبرتو زاکرونی را به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب کنند.‌‌این مربی ایتالیا یی همراه تیم ملی ژاپن توانست به عنوان قهرمانی در جام ملت‌های آسیا دست یابد. این مربی قرار است در جام ملت‌های ۲۰۱۹ روی نیمکت تیم ملی امارات بنشیند. قرارداد این مربی تا بعد از جام جهانی ۲۰۱۹ اعتبار خواهد داشت و در صورت موفقیت در این تورنمنت قرارداد او تمدید خواهد شد.سران فوتبال امارات قرار است سالانه ۵ر۲ میلیون دلار به این مربی ایتالیایی پرداخت خواهند کرد.
پیروزی المپیاکوس با درخشش انصاری‌فرد و گلزنی شجاعی
المپیاکوس با درخشش مهاجم ایرانی‌اش توانست پانیونیوس را شکست دهد اما گلزنی مسعود شجاعی برای تیم میزبان بی‌نتیجه بود.
به گزارش ایسنا، در مهمترین بازی هفته هفتم سوپرلیگ یونان شنبه شب پانیونیوس برابر المپیاکوس قرار گرفت و سه بر چهار مغلوب مهمانش شد.
میزبان خیلی زود به گل رسید اما سیسه در دقیقه ۱۹ بازی را مساوی کرد. در ادامه و در دقیقه ۳۷ کریم انصاری فرد گل پیروزی تیمش را به ثمر رساند. در لحظات پایانی نیمه نخست مهاجم ایرانی دبل کرد.‌در دقایق پایانی نیمه دوم مسعود شجاعی از روی نقطه پنالتی توانست اختلاف را به حداقل برساند. لحظاتی بعد میزبان بازی را مساوی کرد اما فورتونیس از روی نقطه پنالتی گل چهارم المپیاکوس را وارد دروازه میزبان کرد.‌انصاری فرد که در ترکیب اصلی المپیاکوس حضور داشت در دقیقه ۷۵ تعویض شد اما مسعود شجاعی و احسان حاج صفی ۹۰ دقیقه برای پانیونیوس بازی کردند.المپیاکوس با ۱۱ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به پانیونیوس در جایگاه چهارم قرار دارد.
سیمئونه: مسی باز هم فوق العاده ظاهر شد
سرمربی اتلتیکو مادرید عملکرد ستاره بارسلونا را فوق العاده عنوان کرد.
به‌ گزارش آس، اتلتیکومادرید در هفته‌ هشتم لالیگا در واندا متروپولیتانو مقابل بارسلونا یک بر یک مساوی کرد. دیگو پابلو سیمئونه پس از بازی گفت‌: هر تیمی سبک بازی خاص خودش را دارد. در نیمه نخست فرصت‌های گلزنی زیادی داشتیم و مارک آندره تراشتگن خیلی خوب عمل کرد. در نیمه دوم یان اوبلاک و بارسلونا بهتر عمل کردند. ما نتوانستیم از ضد حمله استفاده کنیم و پیروز این دیدار شویم. لیونل مسی باز هم فوق‌العاده‌ ظاهر شد و توانست با رهبری تیمش بازی را به تساوی برساند.‌تک گل اتلتیکومادرید را سائول نیگس در دقیقه ۲۱ به ثمر رساند. سیمئونه درباره بازیکن ‌اسپانیایی گفت‌: او پیشرفت کرده است و اشتیاق زیادی برای بازی کردن دارد.گل مساوی بارسلونا هم توسط سوارس در دقیقه ۸۱ به ثمر رسید.
با این تساوی بارسلونا با ۲۲ امتیاز در صدر جدول باقی ماند و اتلتیکو با ۱۶ امتیاز به جایگاه سوم جدول صعود کرد.

نظر شما