شناسهٔ خبر: 21930658 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فوتبال اسپانیا/ خشنودی زیدان از پیروزی دشوار شاگردانش برابر ختافه

تهران - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا ضمن ابراز خشنودی از پیروزی شاگردانش مقابل ختافه در دیدار خارج از خانه گفت: کسب این سه امتیاز برای مهم ما بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز یکشنبه تارنمای خبری مارکاف، بازیکنان رئال مادرید شنبه شب در هفته هشتم رقابت های لالیگا مهمان تیم ختافه در ورزشگاه آلفونسو پرز بودند و این تیم را به سختی با نتیجه 2 بر یک شکست دادند و به رده دوم جدول رده بندی این رقابت ها صعود کردند.
«کریم بنزما» در دقیقه 39 و رونالدو در دقیقه 85 برای تیم رئال گلزنی کرده و سه امتیاز ارزشمند این بازی را برای تیمشان به ارمغان آوردند. تنها گل تیم ختافه را نیز مولینا دردقیقه 56 درون دروازه تیم رئال جای داد.
زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید بعد از بازی گفت: کسب این سه امتیاز برای ما مهم بود.
رئال مادرید با 13 برد متوالی خارج از خانه رکورد جدیدی در رقابت های لالیگا ثبت کرد.
این دیدار بازی آسانی برای رئال مادرید نبود، با این حال زین الدین زیدان از کسب سه امتیاز این دیدار ابراز خشنودی کرد.
زیدان گفت: قبل از شروع بازی نگرانی های داشتیم که رئال بعد از وقفه ناشی از بازی های ملی نتواند به روال خود بازگردد.
وی با اذعان به توان گلزنی تیمش گفت: ما می دانیم که هر زمانی می توانیم گل بزنیم. با وجود ضعف در شروع نیمه دوم، صبر کردیم و به بازی برگشتیم. ایسکو خیلی خوب بازی کرد و پاس های موثری به رونالدو داد.
زیدان ادامه داد: ایسکو بعد از عملکرد خوبی که در تیم ملی اسپانیا داشت، در بازگشت به مسابقات لالیگا افت نداشته است. خلاقیت او مقابل ختافه حیاتی بود. ما به ایسکو و سایر بازیکنان نیاز داریم.
سرمربی رئال گفت: او وقتی فرصت بازی پیدا کند، خوب بازی می کند. اشرف حکیمی هم قابلیت بازی هجومی زیادی دارد. او در تمرین ها سخت تلاش می کند. مارکوس یورنته هم یک بازیکن بسیار جدی است که در تیم توازن ایجاد کرده است.
زیدان در مورد گلزنی رونالدو هم گفت: اولین گل رونالدو در فصل جدید مسابقات برای او مهم بود. خوشحالم که پای او به گلزنی باز شده است.
این برد صدمین بازی رئال تحت سرمربیگری زیدان بود که با گل رونالدو به دست آمد.
شاگردان زیدان در مدت 649 روز سرمربیگری او هفت جام قهرمانی تصاحب کرده اند که شامل فتح لیگ قهرمانان اروپا در سال 2016 و 2017، قهرمانی لالیگا 2016-2017، سوپرجام اروپا2016 و 2017 ، جام باشگاههای جهان 2016 و سوپرجام اسپانیا 2017 است.
زیدان در مورد رکورد 100 بازی خود گفت: همه چیز خوب بوده است اما بهترین آنها قهرمانی لالیگا است. از تمام لحظه هایم در اینجا لذت می برم و مثل ابتدای حضورم در این باشگاه هیجان دارم. از تجربیاتم درس گرفتم.
ورزشی**1584
مترجم:مولوی انتشاردهنده:علی خورسندی

انتهای پیام /*

نظر شما