به گزارش سرویس بازار ایسنا، حمیدرضا عظیمی، مدیر مرکز ارتباطات و روابطعمومی بانک شهر با بیان این مطلب گفت: با رشد شبکههای اجتماعی و رونق اپلیکیشنها و نرمافزارهای موبایلی به ویژه تلگرام و اینستاگرام و ورود سازمانها به منظور اطلاعرسانی و شفافسازی افکار عمومی و جذب مشتریان، بانک شهر نیز به این حوزه ورود کرد و با هدفگذاری و برنامهریزی در مدت زمان کوتاهی موفق شد تا مقام نخست جذب مخاطب و بازدیدکنندگان فضای مجازی در شبکه بانکی کشور به علاوه تهیه و انتشار محتوای کارآمد را به خود اختصاص دهد.
وی افزود: بنابر اعلام بانک مرکزی، کانال تلگرام بانک شهر که در سه ماه نخست امسال، موفق شد در سه ماهه دوم سال، با جذب ۱۱۲ هزار و ۷۵۳ نفر، رتبه اول این بخش را به خود اختصاص دهد.
به گفته عظیمی، همچنین در شبکه اینستاگرام نیز، این بانک توانست با جذب و ارتقای مخاطبان خود به میزان ۵۹ هزار و ۹۵۰ نفر، در این بخش نیز در جایگاه نخست قرار دارد.
مدیر مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر بیان کرد: هماکنون بانک شهر با ۹۷۴.۹ امتیاز در کانال تلگرام و با کسب ۷۶۰.۵ امتیاز در شبکه اینستاگرام بالاتر از سایر بانکهای دولتی و خصوصی کشور در سه ماه دوم سال، صدرنشین شبکه بانکی کشور در فضای مجازی است.
وی با اشاره به دلایل این موفقیت افزود: تلاش در شناخت نیاز مخاطبان، منجر به آن شد تا ماهیت شبکه تلگرام این بانک با محور اطلاعرسانی و همچنین شبکه اینستاگرام بانک شهر با محور مسئولیت اجتماعی، برنامهریزی شود که همین اقدام، موجب افزایش تعداد مخاطبان این بانک شده است.
عظیمی با بیان اینکه با برنامهریزیهای صورت گرفته، قطعا این روند رو به رشد ادامه دارد، بیان کرد: کمپین "مردمان خوب شهر" در ماه مبارک رمضان، عکاسی از نمادهای شهرهای ایران به مناسبت اعیاد قربان و غدیر، گزارش مردمی اهالی شهر با موضوعات روز اجتماعی، اخبار روزانه، اعلام نرخ سکه و ارز ، تیزرهای تبلیغاتی بانک، صفحه اول روزنامههای صبح کشور، مستندهای بانکی، شهرآموز با موضوع آموزش مسائل بانکی، اعلام مناسبتها، نشریه دیجیتالی هفت شهر، کمپین "از مردم برای مردم" با محوریت اعلام فعالیتهای بانک در حوزه شهری و مسئولیت اجتماعی و همچنین طراحی و تهیه ربات هوشمند تلگرامی به عنوان دستیار مشتریان بانک، از جمله برنامههایی بود که با استقبال بازدیدکنندگان مواجه شد و در نهایت تعداد اعضای کانال تلگرام و اینستاگرام بانک شهر را افزایش داد.
لازم به ذکر است ، بانک شهر با احترام به نگاه مخاطب و زمان و حجم اعتبار اینترنت اختصاصی یافته از سوی مخاطبان خود، در تمام ایام هفته پیامهای منتشر شده در این شبکهها را خاص فضای مجازی تولید میکند که علاقهمندان میتوانند با عضویت در این فضا به آدرس ShahrBankOfficial از این اطلاعات بهرهمند شوند.
وی گفت: کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام رسمی بانک شهر تنها آدرس گفته شده است و هیچ کانال و صفحه دیگری با آدرس و نامهای مشابه متعلق به این بانک نیستند.
انتهای پیام
نظر شما