شناسهٔ خبر: 21883598 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

سومین یادواره 370 شهید روحانی مازندرانی در ساری

سومین یادواره 370 شهید روحانی مازندرانی در ساری با محوریت اولین شهید روحانی دفاع مقدس شهید سلیمانی فرد برگزار شد .

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری در این یادواره گفت : بالاترین خوبیها شهادت در راه خداست و از بالاترین اخلاقیات الهی تکریم از شهید و شهادت است.

آیت الله حسینی بوشهری افزود : کسانیکه در راه خدا و دین خدا با  ایثار و ازخود گذشتگی شهید می شوند  خداوند از آنها در قرآن کریم تجلیل کرده  و نزد خدای خود روزی می خورند و در اخرت زندگی سعادت مند دارند پس ما هم باید با برگزاری  یادواره ها از اخلاق نیک و حسنه پیامبران و امامان درس گرفته و به اندازه توان خودمان از شهدا تکریم و تجلیل کنیم .

وی انتقال فرهنگ ایثار و شهادت از نسل دفاع مقدس به نسل حاضر را  از اهداف برگزاری یادواره شهدا دانست و تصریح کرد: اکنون حاصل آن رشادتها، اشتیاق نسل نو برای دفاع از حریم دین و حریم ولایت و سرحد مرزها است .

وی با اشاره به هجمه های فرهنگی و اعتقادی دشمنان و دین ستیزی انها برای سست کردن بنیه دینی و نیاز جامعه به روحیه مقاومت و ایستادگی افزود : مبارزه فرهنگی و عقیدتی و روحیه جهادی و شهادت طلبی با برپایی یادواره ها همه این نقشه ها را نقش برآب وفرهنگ اخلاقمداری شهدا ، ایثار و دینداری  را در جامعه حاکم می کند .

ایت الله حسینی بوشهری گفت : دشمنان دین خدا  همیشه از صدر اسلام تاکنون در حال انواع جنگ و ستیز در جبهه های  اقتصادی ، سیاسی، تبلیغاتی و نظامی با اسلام می باشند پس بر ما واجب است که فضای جامعه را مثل همیشه اماده پاسخگویی مناسب و هوشیارانه کنیم و در برابر این تهدیدات روحیه مقاومت داشته باشیم چرا که در حال حاضر با تلاش فرهیختگان علمی نظامی سیاسی و تبلیغاتی خود در دنیا و منطقه سدی محکم در مقابل این دشمنان ایجاد می کنیم که با بهره گیری از راهنمایی های  رهبرمعظم انقلاب اسلامی  هرگز این سد آگاهی و خرد ورزی  شکسته نخواهد شد .

 

نظر شما