شناسهٔ خبر: 21872331 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

وزیر راه و شهرسازی از روند اجرایی طرح آزاد راه شرق اصفهان بازدید کرد

اصفهان- ایرنا- وزیر راه و شهرسازی عصر چهارشنبه در جریان سفر به استان اصفهان از از روند اجرایی طرح های زیربنایی و آزاد راه شرق اصفهان بازدید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، عباس آخوندی وزیر راه وشهرسازی در نخستین روز سفر خود به استان اصفهان از روند اجرایی قطعه یک آزاد راه شرق اصفهان از آزاد راه اصفهان - کاشان تا جاده اردستان - اصفهان به طول 30 کیلومتر و همچنین قطعه دوم این طرح در آزاد راه اصفهان - نایین به طول 33 کیلومتر بازدید کرد.
طرح کنارگذر شرق اصفهان بطول 93 کیلومتر از آزادراه اصفهان – کاشان شروع و به پلیس راه مبارکه ختم می شود.
قطعه اول این پروژه از آزادراه اصفهان – کاشان تا جاده اردستان – اصفهان بطول 30 کیلومتر، قطعه دوم از کیلومتر 30 اصفهان تا بزرگراه اصفهان – نایین بطول 33 کیلومتر و قطعه سوم از کیلومتر 63 تا بزرگراه اصفهان – شیراز بطول 30 کیلومتر انجام خواهد شد.
آزادراه های شرق و غرب اصفهان به عنوان کریدور شمال به جنوب و شرق به غرب از جمله پروژه های حیاتی و مهم استان است و معضلات ترافیکی شهر اصفهان را برطرف خواهد کرد.
وزیر راه و شهرسازی بعدازظهر چهارشنبه وارد اصفهان شد تا در یک سفر سه روزه از برخی طرح های عمرانی استان اصفهان بازدید و در افتتاح برخی دیگر شرکت می کند.
وی در نخستین روز سفر خود به اصفهان از طرح های توسعه فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان و عملیات اجرایی آزادراه شرق اصفهان بازدید کرد.
بازدید از دو بانده محور اصفهان- اردستان و افتتاح روکش آسفالت در سطح استان و افتتاح WIM 'توزین درحال حرکت' از دیگر برنامه های امروز سفر وزیر راه و شهر سازی به اصفهان است.
افتتاح 15 کیلومتر از آزاد راه غرب اصفهان، آغاز عملیات اجرایی احیای بافت فرسوده محله همت آباد، بازدید از طرح قطارشهری بهارستان، افتتاح ایستگاه راه آهن ریز و 12 کیلومتر خط اتصال به فولادمبارکه و بازدید از طرح دو خطه شدن مسیر ریلی زرین شهر به بافق از برنامه های فردا در سفر وزیر راه و شهرسازی به اصفهان است.
بر اساس برنامه پیشنهادی سفر وزیر راه و شهرسازی، وی روز جمعه نیز از فلاورجان و طرح قطار سریع السیر اصفهان - تهران بازدید می کند.
ت/3011 خبرنگار: آسیه معینی** انتشار: سلطانمرادی

انتهای پیام /*

نظر شما