شناسهٔ خبر: 21867902 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ارسال سومین محموله بشر دوستانه هلال احمر ایران برای کمک به آوارگان میانماری

رئیس جمعیت هلال‌احمر گفت: سومین محموله بشردوستانه جمعیت به وزن 30 تن که به بنگلادش ارسال شده، عصر امروز میان آوارگان میانماری توزیع می شود.

صاحب‌خبر -

ارسال سومین محموله بشر دوستانه هلال احمر ایران برای کمک به آوارگان میانماریبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی اصغر پیوندی رئیس جمعیت هلال‌احمر که در رأس هیئتی بلندپایه صبح امروز وارد داکا پایتخت بنگلادش شد؛ در خصوص این سفر اظهار کرد: امروز از نزدیک از اردوگاه‌های آوارگان مسلمانان میانماری بازدید خواهیم کرد تا بتوانیم برای برپایی بیمارستان صحرایی و همچنین اردوگاه‌های جدید اقدام کنیم.

وی در خصوص توزیع کمک های هلال احمر ایران خاطر نشان کرد: سومین محموله بشردوستانه جمعیت به وزن 30 تن که به بنگلادش ارسال شده، عصر امروز میان آوارگان میانماری توزیع می شود.

رئیس جمعیت هلال احمر تاکید کرد: در مجموع بالغ بر 100 تن اقلام زیستی، بهداشتی و غذایی جمعیت هلال احمر برای مردم مسلمان میانمار به بنگلادش ارسال شده است.

وی با اشاره به مذاکره با مسئولان بنگلادشی به منظور تداوم ارسال محموله های بشردوستانه ایران، افزود: در صورت توافق با مسئولان محلی این محموله آخر نیست و جمعیت هلال احمر برای ارسال محموله های بعدی آمادگی دارد.

انتهای پیام/

نظر شما