شناسهٔ خبر: 21863423 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

جشن عاطفه ها در بیش از 2هزار آموزشگاه کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد

در این آئین ها که در مدارس 13شهرستان ومنطقه استان برگزار شد دانش آموزان کمک های نقدی وغیرنقدی خود را برای کمک دانش آموزان نیازمند اهدا کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مركز اطلاع رساني و روابط عمومي وزارت آموزش و پرورش به نقل از استان کهگیلویه وبویراحمد؛ هادی زارع پور در آئین نمادین مهر عاطفه ها که در دبیرستان دوره اول مهدیه اکبرآباد یاسوج برگزار شد، گفت: این برنامه با مشارکت فرهنگیان ودانش آموزان بیش از 2هزار مدرسه برای کمک به دانش آموزان همان مدرسه برگزار شد.

مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: انفاق-کمک به دیگران ونوع دوستی ریشه در مبانی دین مبین اسلام دستور قرآن کریم وسیره وسنت عترت رسول الله است.

وی گفت: برنامه هایی مانند مهر عاطفه ها فرصتی ارزشمند برای کمک به همنوع و فرهنگسازی یک سنت حسنه دینی است.

زارع پور گفت: 8هزار و300دانش آموز زیر پوشش کمیته امداد هستند.

مدیرکل کمیته امام خمینی استان هم گفت: در مرحله اول جشن عاطفه ها از سوی مردم-ادارات ومؤسسات پیش از11میلیارد ریال جمع آوری شد.

فرید محبی گفت: تمامی کمک های جمع آوری شده در مرحله دوم با عنوان مهر عاطفه ها که در500آموزشگاه بصورت متمرکز برنامه ریزی می شود که بین دانش آموزان نیازمند همان مدارس توزیع می شود.

وی گفت: برخی مؤسسات وخیرین بطور مستمر در طول سال تحصیلی دانش آموزان نیازمند را زیر پوشش قرار می دهند.

مدیرکل کمیته امام خمینی استان گفت: امسال 9میلیارد و200میلیون ریال برای تهیه نوشت افزار وپوشاک اختصاص یافته که در اختیار نواحی ومناطق قرار می گیرد.

نظر شما