شناسهٔ خبر: 21860760 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

رئیس هیئت والیبال مرکزی: بهتر است بازیکن طلبکار باشد!

محمدرضا سمیعی فرد گفت: در شرایط کنونی که والیبال استان مرکزی توانسته سال ها حضور را در رقابت های باشگاهی والیبال تجربه کند بهتر است تحت هر شرایطی به این حضور ادامه دهیم.

صاحب‌خبر -

رئیس هیئت والیبال مرکزی: بهتر است بازیکن طلبکار باشد!رئیس هیئت والیبال استان مرکزی در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما افزود: مسئولان باشگاه شهرداری اراک براساس یکسری دلایل و مسائل تصمیم گرفته اند که امسال از تیمداری در ورزش حرفه ای انصراف دهند و فعالیتی در این بخش نداشته باشند.


محمدرضا سمیعی فرد در ادامه گفت: با توجه به دستوری که مسئولان شورای شهر سابق داده اند باید بدهی ها پرداخت شود مسئولان فعلی شورای شهر جدید هم این دستور را تایید کرده اند اما اجرای این مصوبات منوط به تایید نهایی شهردار جدید است که هنوز وی روی کار نیامده و شهرداری اراک با حضور سرپرست اداره می شود.


وی یادآورشد: می خواهیم برای این که چرخ والیبال در اراک بچرخد و این موتور روشن شده به راحتی خاموش نشود امسال با تیم شهروند اراک در مسابقات لیگ دسته یک حاضر شویم اما متاسفانهمسئولان سازمان لیگ هنوز رای قطعی در این مورد ارائه نکرده اند.


رئیس هیئت والیبال استان مرکزی در ادامه افزود: معتقدم با رفتن یک تیم نباید آن رشته در آن شهر به طور کلی از بین برود،​با رایزنی هایی که انجام دادیم قرار شده اگر شهروند بتواند جواز حضور در لیگ را به دست آورد بخشی از هزینه های این تیم را هم شهرداری تقبل کند.


سمیعی فرد گفت: مسئولان می گویند که ما می خواهیم به جای شهرداری وارد لیگ دسته یک شویم در صورتی که این طور نیست،​می خواهیم به عنوان یک تیم از استان مرکزی در رقابت های باشگاهی حاضر شویم، می دانم که شهرداری به والیبال بدهکار است من نهایت تلاشم را به کار می گیرم تا این بدهی پرداخت شود اما این موضوع نیاز به گذر زمان دارد.


وی تصریح کرد: اگر مسئولان سازمان لیگ با حضور تیم شهروند در رقابت های دسته یک مخالفت کنند آیا تضمین می کنند که بدهی شهرداری پرداخت شود؟ و یا این که شهرداری همت تسویه حساب با بازیکنان را دارد؟ اما اگر مخالفت خود را به طور قطعی اعلام کنند به طور حتم والیبال اراک تعطیل خواهد شد.


رئیس هیئت والیبال استان مرکزی در ادامه اظهارداشت: تا کنون شهرداری اراک در والیبال هزینه های زیادی را صرف کرده است و تنها 500 میلیون تومان بدهکار است نمی توان به خاطر این مبلغ والیبال را تعطیل کرد، چه بسا در حال حاضر شاهد بدهی های میلیاردی باشگاه پرسپولیس و استقلال هستیم پس باید ورزش ایران تعطیل شود.


سمیعی افزود:​ من به عنوان رئیس هیئت وظیفه خودم می دانم که برای حضور در رقابت های باشگاهی به دنبال حامی مالی به منظور حمایت مالی از والیبالیست ها باشم و معتقدم بهتر است یک ورزشکار طلبکار باشد تا این که هیچ پولی از باشگاهی نخواهد.

نظر شما