شناسهٔ خبر: 21856566 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

محدودیت های تردد آخر هفته در مسیرهای مازندران - تهران+فیلم

خبرگزاری صداوسیما

تردد تمام کامیون ها و تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 7 صبح روز پنجشنبه 20 مهر تا ساعت 24 روز جمعه در محورهای استان ممنوع است.

صاحب‌خبر -

محدودیت های ترافیکی در جاده های مازندران

محدودیت های ترافیکی از روز چهار شنبه 19 مهر تا روز شنبه 22 مهر ، در جاده های مازندران  اعمال می شود.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 19 مهر تا  ساعت 6 صبح روز شنبه  22 مهر  ، از محورهای کرج – چالوس ، هراز ، فیروزکوه  و بالعکس ممنوع است.

محور کندوان :

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24  روز جمعه 21 مهر ، از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17  تا 24 روز جمعه از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

تردد وسایل نقلیه سنگین شامل انواع تریلر ، کامیون و کامیونت به استثناء حاملان موادسوختی و یا فاسد شدنی از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع  است.

 محور هراز :

تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه 19 مهر   و از ساعت  8  صبح تا  24 روز های پنجشنبه و جمعه  از محور هراز ممنوع خواهد بود.

  محور فیروزکوه :

تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز جمعه از تهران به سمت قائم شهر و بالعکس، ممنوع است.

تردد کلیه کامیون ها و تریلرها  به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 7 صبح روز پنجشنبه 20 مهر تا ساعت 24  روز جمعه در محورهای فوق ممنوع  است.

 

نظر شما