شناسهٔ خبر: 21822081 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون وزیر آموزش وپرورش: کودکی فرزندان خود را به رسمیت بشناسیم

گرگان - ایرنا - معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش وپرورش گفت که معلمان ابتدایی کودکی دانش آموزان را به هنگام تربیت و آموزش این قشر به رسمیت بشناسند و به خانواده های آنان نیز یاد بدهند که کودکی کردن حق فرزندان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا رضوان حکیم زاده روز دوشنبه در جشن آغاز سال تحصیلی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان استان گلستان در گرگان، اظهار کرد: امروزه کودکان را مشغول گوشی و تبلت یا سنجش و تست برای ورود به زندگی بزرگسالی کرده ایم.
وی اضافه کرد: معلمان ابتدایی با توجه به وظیفه خطیر در تربیت و آموزش کودکان، باید به این قشر یاد بدهند که با نشاط کودکی کنند.
معاون وزیر آموزش و پرورش بررعایت عدالت در تربیت و آموزش دانش آموزان نیز تاکید کرد و گفت: اینکه برخی زودتر یاد می گیرند یک موهبت الهی است و باید به آنها آفرین گفت، ولی معلم باید به سراغ دانش آموزی برود که نیاز بیشتری به تشویق و محبت برای یادگیری دارد و این سرمایه گذاری آینده دانش آموز را برای پیشرفت دگرگون خواهد کرد.
سرپرست دانشگاه فرهنگیان گلستان نیز با بیان اهمیت سرمایه گذاری در حوزه تعلیم و تربیت برای توسعه کشور، گفت: دوره ابتدایی فرصت طلایی در حوزه تعلیم و تربیت برای شکوفایی خلاقیت کودکان به شمار می رود و معلم این دوره نقش بسزایی در تربیت و آموزش دانش آموز ایفا می کند.
محمدباقر مسعودی؛ همچنین از ورود 325 دانشجوی دختر و پسر به دانشگاه فرهنگیان گلستان در شهرهای گرگان و گنبدکاووس در سال تحصیلی جاری خبر داد و گفت: بیش از 60 درصد این دانشجویان برای بکارگیری در دوره ابتدایی پذیرش شده اند.
دو گروه از ورودی های سال های 91 و 92 دانشگاه فرهنگیان گلستان امسال فعالیت در امر تعلیم و تربیت را در آموزش و پرورش استان آغاز کردند.
6204/1648
خبرنگار: علی اصغر تیموریان ** انتشار: پری سالارنیا

انتهای پیام /*

نظر شما