شناسهٔ خبر: 21705134 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رحمانی فضلی: استان ها بر اساس اسناد بالادستی بگویند چه کاری کرده و چه کاری انجام خواهند داد

تهران - ایرنا - وزیر کشور با بیان این که از استانداری ها می خواهیم که برنامه ریزی های مدونی را درباره ابلاغ اسناد بالادستی در حوزه اشتغال و اقتصاد انجام دهند، گفت: استان ها بر اساس اسناد بالادستی باید بگویند که چه کاری کرده و چه کاری می خواهند انجام دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، عبدالرضا رحمانی فضلی روز سه شنبه در نشست بررسی راهکارهای رونق تولید، ایجاد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری با بیان این که با توجه به سیاست جدید دولت بنا داریم که ضمن ابلاغ اسناد بالادستی به استان ها از آنها بخواهیم که ظرف چند سال بگویند چه کاری کرده و چه می خواهند انجام دهند، گفت: برای برنامه ریزی و تحلیل باید آمار درستی داشته باشیم.
وی ادامه داد: برخی استانداران درباره داده های آماری توجیه نیستند و همین موضوع باعث برنامه ریزی های نادرست شده است.
وزیر کشور افزود: در برخی استان ها شاهد تولید و سرمایه گذاری های خوبی هستیم اما باید به اعداد و ارقام روح بدمیم و به آنها معنی بدهیم زیرا باید در اقتصاد و اقتصاد مقاومتی آمار و ارقام صحیحی داشته باشیم.
امیدعلی پارسا رییس مرکز آمار نیز گفت: متوسط اشتغال در کشور نسبت به تابستان سال گذشته سه و نیم و بهار سال جاری نسبت به بهار سال گذشته سه و یک دهم درصد بوده که روند خوب و قابل اعتنایی است.
علیرضا صالح معاون صندوق توسعه ملی نیز اظهار داشت: هر طرحی که بتواند بانک پذیر باشد، برای این صندوق پذیرفتنی است و می توانیم به آن حتی در زمینه گردشگری به صورت ریالی از طریق سپرده گذاری تسهیلات بدهیم .
سیام**9103**1751
خبرنگار: حمید شهریاری*انتشار:امیرکاردان راد

انتهای پیام /*

نظر شما