شناسهٔ خبر: 21621404 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

با حضور خانواده شهدا و مردم

پیکر پاک ۲ شهید گمنام در بهبهان تشییع می‌شود

R41468/P1357/S6,57/CT1

مسئول امور شهدای گمنام خوزستان گفت: همزمان با ایام محرم پیکر مطهر ۲ شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس در شهرستان بهبهان تشییع می‌شود.

صاحب‌خبر -

ابراهیم امیری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز اظهار داشت: همزمان با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) پیکر مطهر 2 شهید گمنام دوران دفاع مقدس در بهبهان تشییع می‌شود.

وی افزود: آئین تشییع پیکر پاک 2 تن از شهدای گمنام دفاع مقدس از ساعت 9 صبح روز پنج‌شنبه 6 مهر ماه با حضور اقشار مختلف مردم به ویژه خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و بسیجیان در بهبهان آغاز می‌شود.

مسئول امور شهدای گمنام خوزستان خاطرنشان کرد: بر اساس هماهنگی‌های انجام شده پیکر پاک این لاله‌های بی‌نشان دوران هشت سال دفاع مقدس در بهبهان تشییع و سپس در دانشگاه آزاد این شهرستان آرام می‌گیرد.

وی بیان کرد: پیکر پاک و مطهر این 2 شهید گمنام روز دوشنبه سوم مهرماه همزمان با چهارم محرم الحرام از معراج شهدای اهواز به استان خوزستان منتقل شد و در معراج شهدای اهواز حضور داشتند.

به گزارش تسنیم دانشگاه آزاد بهبهان سومین نقطه از این شهر است که میزبان شهدای گمنام می‌شود زیرا پیش از این نیز پیکر پاک شهدا در پارک شهید شریف‌نیا و تیپ امام حسن مجتبی(ع) آرام گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما