شناسهٔ خبر: 21608506 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پرونده زورگيران موتورسوار بسته شد

رئيس پليس آگاهی استان اصفهان از دستگيری دو سارق كه با اعمال زور و خشونت اقدام به ضرب و جرح شهروندان و سرقت وجه نقد و گوشی موبايل آنها مي كردند خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ "ستارخسروي" اظهار داشت: در پي وقوع چندين مورد سرقت تلفن همراه و وجه نقد از شهروندان توسط دو موتورسوار و ضرب و شتم مردم رسيدگي به موضوع در دستور کار کارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفت.

وي تصريح کرد: ماموران پس از انجام يكسري كارهاي تخصصي و اقدامات خاص موفق شدند هر دو سارق را شناسايي و پس از هماهنگي با مقام قضائي دستگير كنند.

اين مقام انتظامي بيان داشت : اين سارقان در بازجوئي هاي پليس به سرقت 100 ميليون ريال وجه نقد و تعدادي گوشي تلفن همراه از شهروندان اعتراف كردند.

سرهنگ خسروي در ادامه از افزايش کشف سرقت هاي توام با زورگيري و خشونت در استان اصفهان خبر داد و گفت: طي پنج ماهه اول امسال با تلاش کارآگاهان پليس آگاهي 9 باند سارق خشن و زورگير منهدم شد.

وي با اشاره به تحويل دو سارق دستگير شده به مراجع قضائي افزود: برخورد جدي با اراذل و اوباش و سارقان و مرتكبان جرائم خشن هواره در دستور کار پليس مي باشد و نيروي انتظامي در مقابله با اين مجرمان مصمم و با اقتدار حرکت خواهد کرد.

رئيس پليس آگاهي اصفهان در پايان به همشهريان توصيه كرد: پول ،طلاجات و ساير اموال قيمتي خود را در معرض ديد همگان قرار ندهيد ، جزئيات سرقت، از جمله شماره پلاک و مشخصات موتور سيکلت يا خودرو و خصوصيات راکبان آن ها به ويژه نوع و رنگ پوشاک و همچنين چهره و مو و حرکات آنها را به ذهن بسپاريد.

 

انتهای پیام/م

نظر شما