شناسهٔ خبر: 21604761 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

توسط مدیرعامل آتش نشانی کرمان؛

برنامه های روز آتش نشانی و ایمنی در کرمان تشریح شد

کرمان - مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان برنامه های این سازمان به مناسبت هفتم مهرماه «روز آتش نشانی و ایمنی» را تشریح کرد.

صاحب‌خبر -

علی عسکری در گفتگو با خبرنگار مهر با تسلیت به مناسبت ایام سوگواری شهادت حضرت سید الشهدا (ع) اظهار کرد: از جمله برنامه های روز هفتم مهرماه مصادف با روز آتش نشانی و ایمنی تجلیل از مقام شهدای آتش نشان و شهدای جنگ تحمیلی و نثار گل به قبور مطهر شهداست.

وی گفت: برگزاری مراسم تجلیل از آتش نشانان و بازنشستگان سازمان آتش نشانی از دیگر برنامه های سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کرمان در این روز است ضمن اینکه در این آیین همچنین به آتش نشانان درجه اهدا خواهد شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان ادامه داد: رژه خودرویی و موتوری ناوگان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان در روز هفتم مهرماه و اهدا خون توسط کارکنان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی از دیگر برنامه های این روز است.

عسکری گفت: دیدار مسئولان و کارکنان سازمان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر کرمان، شرکت در نماز جمعه، صعود تیم کوه نوردی و برگزاری مسابقات ورزشی آتش نشانان با هدف حفظ آمادگی کارکنان از دیگر برنامه های فتم مهرماه است.

وی نصب بیلبورد در سطح شهر و سر در ایستگاهها، انجام مانور برای افزایش سطح توان عملیاتی آتش نشانان، تهیه و توزیع بروشور و  تراکت آموزشی بین شهروندان و برگزاری نمایشگاه عملکرد و دستاوردهای سازمان آتش نشانی از دیگر برنامه های این سازمان به مناسبت روز آتش نشانی و ایمنی بیان کرد.

عسکری به هماهنگی با آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت به مناسبت هفتم مهرماه «روز آتش نشانی و ایمنی» و نهادینه کردن فرهنگ ایمنی در جامعه آموزشهای آتش نشانی به دانش آموزان ارائه می شود.

نظر شما