شناسهٔ خبر: 21602323 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

آزادیخواه در گفت‌وگو با فارس مطرح کرد

گزارش صالحی به کمیسیون فرهنگی مجلس/ تطابق برنامه‌های وزیر با برنامه ششم

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در جلسه کمیسیون گزارشی از برنامه‌های کاری خود را ارائه کرد که جامعیت و تطابق با برنامه ششم را می‌توان دو ویژگی مهم برنامه‌های وی دانست.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام احد آزادیخواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به جلسه امروز کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در جلسه امروز سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گزارشی از برنامه‌های کاری خود به اعضای کمیسیون ارائه کرد.

وی افزود: وزیر ارشاد در 10 سرفصل به تشریح برنامه‌های کاری خود پرداخت که جامعیت و تطابق این برنامه‌ها با برنامه ششم توسعه را می‌توان دو ویژگی مهم آن دانست.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: سینما، فرهنگ به معنای عام آن، چاپ و نشر، قرآن، نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، مطبوعات، هنر و... از سرفصل‌های برنامه‌های کاری وزیر ارشاد بود.

آزادیخواه در پایان خاطرنشان کرد: نظر کلی کمیسیون فرهنگی مجلس در مورد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مثبت است و این اعتقاد وجود دارد که این وزارتخانه در کار خود از حواشی به دور مانده و به متن کار خواهد پرداخت.

انتهای پیام/

نظر شما