شناسهٔ خبر: 21595769 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

شهرداری تهران به خوش نام ترین سازمان کشور تبدیل شود

خبرگزاری شبستان: شهردار تهران با اشاره به عدم رضایت شهروندان از ارائه خدمات شهرداری گفت: شهرداری تهران باید به خوش نام ترین و خدمتگزارترین سازمان کشور تبدیل شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار شهری شبستان، محمدعلی نجفی، شهردار تهران در همایش اقتدار حسینی گفت: آغاز سال تحصیلی در مدارس و دانشگاه ها و هفته دفاع مقدس با آغازین روزهای ماه محرم تقارن یافت و چه تقارن بامعنایی.

 

وی افزود: از یک طرف امام حسین آموزگار بزرگ شهامت، شهادت و حریت و چه آموزگاری بهتر از ایشان که شخصیت و آموزه های ایشان سرلوحه برنامه ها و فعالیت‌های مدارس و دانشگاه‌های ما باشد و راهش راه معلمان و اساتید و دانش آموزان باشد.

 

شهردار تهران افزود: از طرف دیگر دفاع مقدس در طول هشت سال تحت تاثیر نهضت عاشورا بود و لحظه لحظه های سپری شده در دفاع مقدس و لحظه لحظه های حیات رزمندگان ما با یاد و نام شهدای کربلا و سالار شهیدان عجین بود بنابراین این تقارن را باید به فال نیک گرفت و در هفته دفاع مقدس و چه پس از آن خط سرخ شهادت را که از عاشورا شروع شده و در طول تاریخ ادامه یافت راه همه ما باشد.

 

نجفی تصریح کرد: بیش از آنچه واقعه شهادت برای ما آموزنده باشد، ایجاد شور، هیجان و شهامت برای قربانی کردن عزیزترین سرمایه ای که انسان در اختیار دارد یعنی جان، راه و منش شهدا است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

 

شهردار تهران با بیان اینکه بیش از 42 هزار نفر از کارکنان شهرداری عضو بسیج هستند، خاطرنشان کرد: سازمانی که حدود دو سوم اعضای آن عضو بسیج باشند باید خوشنام ترین سازمان باشد و مردم راضی ترین از این سازمان باشند و خدمات ارایه شده در آن در عالی ترین سطح کیفی انجام شود و ارتباط مردم با شکل واقعی برقرار شود و تکریم ارباب رجوع انجام شود اما متاسفانه آنگونه که باید نیست.

 

نجفی تصریح کرد: رفتار، کردار و عملکرد کارکنان شهرداری در محیط کار باید موید و معرف فرهنگ بسیجی باشد بنابراین با رفتار نیکو و حسن خلق فضای کارتان را عطرآگین کنید به طوری که شهرداری به عنوان خوشنام ترین و خدمتگزارترین سازمان معرفی شود.

 

 

نظر شما