شناسهٔ خبر: 21595147 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

برگزاری هزار گفتمان دینی در بیجار

گروه اجتماعی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار گفت: همزمان با دهه اول ماه محرم الحرام بیش از هزار گفتمان دینی در این شهرستان برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -
حجت‌الاسلام جلیل مختاری‌نیا، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، اظهار کرد: همزمان با ماه محرم الحرام هزار گفتمان دینی ویژه در سطح مساجد شهر و روستاهای این شهرستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این گفتمان‌ها با حضور200 مبلغ بومی و غیر بومی برگزار می‌شود، افزود: سخنران این مراسم از مبلغان اعزامی بومی و غیر بومی بوده و به بیان مطالبی در خصوص این ماه و تبیین اهداف و قیام سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبد الله الحسین، فرقه‌های نو ظهور و پاسخ به شبهات دینی می‌پردازند.

حجت‌الاسلام مختاری‌نیا بیان کرد: گفتمان‌های دینی و موضوعات آنها بر اساس نیاز روز افراد انتخاب می‌‌شود و حضور مردم و به‌ویژه جوانان می‌‌تواند باعث تداوم این جلسات باشد.

وی همچنین با بیان اینکه حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام در همه زمینه ها بهترین الگو و اسوه برای بشریت است، یادآور شد: امر به معروف و نهی از منکر محور و اساس نهضت عاشورای حسینی است.

نظر شما