شناسهٔ خبر: 21594664 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

آئین عطرافشانی و غبار روبی گلزار مطهر شهدای شهر آشخانه

گروه معارف: آئین عطرافشانی گلزار مطهر شهدا در آستانه هفته دفاع مقدس با شعار «مـــن انقــــلابی ام»با حضور مدیران دستگاه های اجرایی شهر و شهرستان و نیروهای نظامی و انتظامی برگزار شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش  خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی ، به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، گلباران، عطرافشانی و غبار روبی گلزار مطهر شهدای شهر آشخانه در آستانه هفته دفاع مقدس با شعار "مـــن انقــــلابی ام" با حضور مدیران دستگاه های اجرایی شهر و شهرستان و نیروهای نظامی و انتظامی برگزار شد. در حاشیه این مراسم 50 شاخه گل به مزار شهدای دفاع مقدس گلزار شهدای آشخانه توسط مسئولین و نیروهای نظامی و انتظامی تقدیم شد.
 روح الله محمدی فرمانده سپاه شهرستان مانه و سملقان ضمن تسلیت فرارسیدن ایام سوگواری و شهادت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) و نیز گرامیداشت هفته دفاع مقدس، با اشاره به مقام و رتبه شهداء، بیان کرد: بالاتر از هر خوبی، خوبی است، مگر آن که کسی در راه خدا، جان خود را فدا نماید و به شهادت برسد که بالاتر از آن دیگر فضیلتی وجود ندارد. اکنون ما در میان مزار مطهر کسانی هستیم که با جان فشانی خود در راه خدا، آرمان های انقلاب را احیاء و از ولی فقیه زمان حمایت کردند و تا آخرین نفس و قطره خون بر عهد و پیمان خود مقاومت و ایستادگی نمودید.
محمدی با اشاره به وظایف و مسئولیت ما در قبال شهدای انقلاب اسلامی و گریزی به منویات امام خامنه ای (حفظه الله)، اظهار کرد: امروز نیز تکلیف، مسئولیت و سنگری در اختیار ماست که باید در مسیر آرمان های انقلاب اسلامی سوق دهیم، و در هرجای عالم که هستیم آن جا را مرکز دنیا بدانیم و به وظایف خود به درستی عمل کنیم که در نتیجه سرافرازی اسلام و انقلاب اسلامی را منجر می شود.
فرمانده سپاه مانه و سملقان، سخنان اخیر ریاست محترم جمهوری را در صحن سازمان بین الملل نیویورک در مقابل یاوه گویی ها آمریکا، بسیار مقتدرانه و صریح که نشان از اقتدار و عزت جمهوری اسلامی است، را قابل تحسین و عزتمندانه دانست.
محمدی با بیان این که سخنان ریاست محترم جمهور، در موضوعات زیاده خواهی های آمریکا، حمایت از جبهه مقامت و نیز جنایات غربی ها نسبت به کشتار مسلمانان مظلوم میانمار سبب بیدار شدن از خواب غفلت نهادهای جهانی و بین المللی و کشورهای منطقه شد، تصریح کرد: این سخنان قطعا مورد حمایت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و مردم است و ان شاالله که همه ما بتوانیم در خدمت به مردم و نیز پاسداری از آرمان ها انقلاب اسلامی و خون شهیدان در این راه ثابت قدم باشیم.

نظر شما