شناسهٔ خبر: 21594438 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

امروز دشمنان قدرت دست درازی و تجاوز به جمهوری اسلامی ایران را ندارند

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: امروز دشمنان قدرت دست درازی و تجاوز به جمهوری اسلامی ایران را ندارند.

صاحب‌خبر -

امروز دشمنان قدرت دست درازی و تجاوز به جمهوری اسلامی ایران را ندارندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،سردار حسین معروفی فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در مراسم افتتاح طرح‌های محرومیت‌زدایی سپاه در دهستان "دامن" شهرستان ایرانشهر اظهار داشت: دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها، شهادت‌ها، مردانگی و ایثار شهدا، جانبازان و آزادگان و رزمندگان ماست که ایران اسلامی را به اوج قله شرف و بزرگی وقدرت بازدارندگی رساند.

سردار معروفی  افزود: باید یاد کنیم از امام و شهدایمان و تجلیل کنیم از بازماندگان که مایه عزت شدند و حوزه بازدارندگی و قدرت ملت ایران را بالا بردند که دشمنان ابله ما قدرت دست درازی و تجاوز به علت سابقه درخشان را ندارند. در دفاع مقدس 3 مولفه بزرگ ایمان به خدا، وفاق ملی و رهبری و مدیریت صحیح اسلامی باعث پیروزی ملت ایران و سربلندی ما شد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر ایران اسلامی شناخته شده ترین کشور در دنیا است و شجاع‌ترین مردم دنیا به مراتب ایرانیان هستند و شجاع‌ترین مردم منطقه متعلق به ملت ماست. همه مردمی که امروز می‌خواهند از زیر یوق استکبار بیرون بیایند و آزاده باشند متوسل به نظام سیاسی ما می‌شوند.

معروفی بیان کرد: مردم شیعه و سنی کشورهای سوریه، عراق و لبنان که امروز الگوهای جهان اسلام هستند از جوانان ما الگو می‌گیرند و این زیبایی کار است؛ تنها حامی مردم مظلوم و ستمدیده و محروم کشور غزه که همه مردم آن اهل‌سنت هستند، ایران است و این مهم بر اساس نظام سیاسی که امام و رهبری و ولایت ما امروز آن را هدایت می‌کند متبلور شده است.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه این 3 مولفه ملت ایران را پیروز کرد، افزود: امروز دشمن در مقابل این 3 مولفه قرار گرفته و برای استان سیستان و بلوچستان 3 راهبرد و نقشهرشامل انشقاق قومی؛ انشقاق مذهبی و راهبرد وحشت را در نظر دارد.

وی اضافه کرد: امروز دشمن از طریق راهبرد وحشت در فضای مجازی درصدد مقدس جلوه‌دادن جنایت‌های داعش است و این هدفگذاری اوست. تاکتیک ما به عنوان افرادی مومن و مسجدی و اهل معرفت شناخت راهبرد دشمن است و به این طریق می‌توان قدرت بازدارندگی را بالا برد.

معروفی با تاکید بر مواظبت از حوزه وحدت شیعه و سنی گفت: اگر انسجام و قرار گرفتن در یک جبهه برای خدا، مردم و امنیت باشد قطعاً خداوند یاری‌گر ما خواهد بود.

انتهای پیام/ع

 

نظر شما