شناسهٔ خبر: 21591954 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

توسعه آرامگاه حیقوق نبی زمان بر است

رئیس اوقاف و امور خیریه تویسرکان گفت: اجرای طرح توسعه بر روی اماکن با سابقه تاریخی حساسیت‌های خاصی وجود دارد و طرح آرامگاه حیقوق نبی زمان بر است.

صاحب‌خبر -

توسعه آرامگاه حیقوق نبی زمان بر استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ :حمید رضانوروزی رئیس اوقاف و امور خیریه تویسرکان اظهار داشت : طرح توسعه آرامگاه حیقوق نبی به صورت مشارکتی با سازمان میراث فرهنگی انجام می‌شود، وبایداین سازمان مجوزهای لازم را در اختیار اوقاف بگذرد.

وی خاطر نشان کرد:اجرای این طرح بر روی اماکن با سابقه تاریخی حساسیت‌های خاصی وجود دارد تصریح کرد:که باید طبق آن نقشه‌ها و طرح‌هایی که مهندسان و دفتر فنی بر روی آن نظر دارد، انجام شود.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان تویسرکان تاکید کرد: طرح از سوی اداره اوقاف داده شدو تأیید طرح نیز از سوی دستگاه‌های مختلف باید انجام بگیرد افزود: از اواخر سال قبل که این کار به صورت جدی با حضور مسئولان شهرستان آغاز شده است.

حمید رضا نوروزی اظهار داشت:همه مسوولان بر روی این طرح نظر دارند و اوقاف در این خصوص تک‌روی نداردو طبق مکاتبات، نقشه ابتدایی این طرح تهیه شده و باید مشاور ملی برای این طرح انتخاب شود.

وی ادامه داد:پس ازاینکه مشاور تایید کند طرح به سازمان میراث فرهنگی ارائه خواهد شدو مانعی برای اجرای این طرح وجود ندارد
رئیس اوقاف و امور خیریه تویسرکان با بیان اینکه همین که بتوانیم با مشاور ملی قرارداد منعقد کنیم واین طرح به میراث فرهنگی برسد، خود یک سال زمان خواهد برد و سازمان میراث فرهنگی بر آن نظر دهد.

انتهای پیام/ج

طرح توسعه آرامگاه حیقوق نبی

 

نظر شما