شناسهٔ خبر: 21588843 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

سریال جدید شبکه یک کلید خورد +عکس

مجموعه تلویزیونی آسمان هوای باران دارد به کارگردانی شهرام شاه حسینی و تهیه کنندگی امیر پور رحمانی یکشنبه دوم مهر در شهرستان قزوین کلید خورد. شب گذشته مهران مدیری، میزبان محمد موسوی والیبالیست کشورمان شد. مجموعه تلویزیونی «آسمان هوای باران دارد» به کارگردانی شهرام شاه حسینی به لوکیشن دبیرستان دخترانه یادگار امام(ره) در منطقه یک رفته است. بحران کم آبی کشور وزیر نیرو را امشب به برنامه نگاه یک می آورد. برنامه «مهمانخانه» امروز (30 دی) میربان دکتر مهدی کریمی تفرشی چهره ماندگار صنعت و تجارت می شود. با توجه به واکنش تند هواداران احسان علیخانی، مجری و تهیه کننده تلویزیون به شوخی که با او در سریال «لیسانسه ها» شده بود ، سروش صحت کارگردان این سریال در اینستاگرامش در این مورد توضیحاتی داد. نادر سلیمانی بازیگر سینما و تلویزیون اینستاگرامش را با عکسی از خودش به همراه حمید فرخ نژاد به روز کرد. انگار با خودش عهد کرده که شاد باشد، در روزهای سخت و روزهای معمولی. می‌گویداز قدیم گفته‌اند: «خنده بر هر درد بی‌درمان، دواست» و من این نسخه را همیشه همراه خودم دارم و مرتب از آن استفاده می‌کنم. زیبایی های فرهنگی، اجتماعی و معماری روستاهای استان کردستان امشب در قالب مستند تلویزیونی «ژیوار» از شبکه یک به نمایش در می آید. هموطنانمان سال‌هاست با برنامه‌های صبح جمعه که ساختاری شاد و مفرح دارد، جمعه‌های خود را سپری می‌کنند. برنامه جمعه ایرانی که جمعه‌صبح‌ها از ساعت 9 تا 11 از شبکه ایران (موج 90 اف ام) پخش می‌شود، هر هفته از 27 آذر 94 روی آنتن می‌رود. تهیه‌کنندگی و سردبیری این برنامه به عهده ساجد قدوسیان است. نسیم رفیعی و علیرضا جاویدنیا گوینده‌های آن هستند. موسیقی این مجموعه را مجتبی تیموری، حسن مصطفی‌پور و محمد تیموری، همزمان با ضبط برنامه می‌نوازند و صداپیشگان مشهوری همچون اصغر سمسارزاده، عباس محبی، شوکت حجت، عباس نباتی، محمدی صباغی، داوود منفرد، مرتضی تبریزی، حسین رفیعی، فرانک رفیعی، گلچهره زند، آرش راسخ، رادمان غروی، زهره کدخدازاده، سارا جعفری، علی زکریایی، افشین مقراضی، مهرداد امیررضایی و ستاره حسینی در آن ایفای نقش می‌کنند. صدابرداری این برنامه را مجید آینه برعهده دارد. دو کاردان رو به روی هم خواهند نشست و گفت‌وگویی صریح و صمیمی خواهند داشت؛ یکی از این دو، داریوش کاردان است و دیگری یکی از چه

صاحب‌خبر -

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی شبکه یک، سریال آسمان هوای باران دارد، روایتگر معضلات اجتماعی پیرامون جوان و خانواده از جمله چگونگی استفاده از تکنولوژی، جایگاه خانواده در تعلیم و تربیت فرزندان و ... است.

داستان این سریال قصه خانواده ای است که برای ادامه تحصیل دختر بزرگشان در مقطع دکترا راهی تهران می شوند اما خواسته یا ناخواسته درگیر موضوعاتی می شوند که دستمایه قصه های این سریال است. علی عمرانی، مرجانه گلچین، فریبا کوثری، بهرنگ علوی، بابک کریمی و فریبا جدیکار از جمله بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

روز دوم مهر تصویربرداری در لوکیشن منزل ناصر در قزوین شروع شد و بابک کریمی و فریبا جدیکار مقابل دوربین رفتند. فیلمبرداری تا 10 روز آینده در دو شهرستان قزوین و تاکستان ادامه خواهد داشت.

سریال آسمان هوای باران دارد، به قلم احمد رفیع زاده، کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که در 30 قسمت 40 دقیقه ای در حال تولید است.

نظر شما