شناسهٔ خبر: 21588805 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

دانشجوی زنجانی رتبه دوم جشنواره قرآن و عترت را کسب کرد

گروه فعالیت‌های قرآنی: دانشجوی دانشگاه زنجان رتبه دوم سی و دومین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان کشور را کسب کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از زنجان، هادی اماملو، دانشجوی ترم 8 مهندسی معدن دانشگاه زنجان در سی و دومین جشنواره قرآنی دانشجویان کشور توانست در رشته احکام رتبه دوم را کسب کند.

سی و دومین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان دهه سوم شهریورماه سالجاری به میزبانی گرگان برگزار شد.

از جمله اهداف برگزاری این جشنواره می‌توان ارتقای سطح فرهنگ قرآنی و اسلامی و اعتلای اخلاق و ايمان دينی در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، ايجاد انس و الفت بيش از پيش دانشجويان دانشگاه‌ها با قرآن و عترت همچنین تقويت و توسعه فضای معنوی و قرآنی در دانشگاه‌های سراسر کشور را نام برد.

دانشجوی زنجانی رتبه دوم جشنواره قرآن و عترت را کسب کرد در همین رابطه هادی اماملو در گفت‌وگو با ایکنا اظهار کرد: حضور در مسابقات فرصت خوبی برای دانش‌افزایی و مطالعه است البته باید توجه داشت این افزایش آگاهی فقط مختص به دوران مسابقه نبوده و هر فرد در طول سال خود را ملزم به مطالعه دینی کند.


اماملو تصریح کرد: برنده شدن در مسابقات صورت ظاهری قضیه است و برنده واقعی کسی است که در زندگی روزمره، خود را ملزم به رعایت احکام و دستورات دین بداند و عموم مردم به‌ویژه جوانان باید برای رسیدن به سعادت واقعی این مساله را مورد توجه جدی خود قرار دهند.


نظر شما