شناسهٔ خبر: 21582622 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

فرمانده انتظامی استان اصفهان:

بیش از یک تن موادر مخدر در طرح ذوالفقار یک در اصفهان کشف شد

R41346/P1377/S6,51/CT12

فرمانده انتظامی استان اصفهان از انهدام یک باند قاچاق مواد افیونی و کشف یک تن و ۴۸۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر و کشف ۱۲ کانتینر حامل کالای قاچاق به ارزش ۳۵۰ میلیارد ریال در طرح ذوالفقاریک خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار مهدی معصوم بیگی اظهار داشت: به منظور افزایش تحرک و چابکی در مجموعه این فرماندهی، قرارگاه عملیاتی اقدام و عمل تشکیل و در جلسات اندیشه ورزی این قرارگاه، طرح ذوالفقار یک به اجرا گذاشته شد که بخشی از این طرح در زمینه مقابله با باندها،  شبکه‌های قاچاق و توزیع کنندگان خرد مواد مخدر بود.

وی افزود: در همین راستا ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با رصد تحرکات یکی از باندهای فعال در زمینه قاچاق مواد افیونی توانستند در یک اقدام عملیاتی، این باند 3 نفره را منهدم و بیش از یک تن و 480 کیلوگرم انواع مواد مخدر که به شکلی پیچیده در یک دستگاه خودروی کامیون جاسازی شده بود را کشف کنند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه این مقدار مواد در مرزهای شرقی بارگیری و مقصد آن‌ها تهران، سمنان و استان‌های شمالی بود، اظهار داشت: نکته حائز اهمیت در این عملیات کشف مقدار 470 کیلوگرم هروئین بود که با توجه به اینکه استان اصفهان یک استان مرکزی است کشف این مقدار ماده  مخدر هروئین در این استان بی سابقه بوده است.

وی بخشی دیگر از طرح ذوالفقار یک را مبارزه با باندهای قاچاق کالا عنوان کرد و گفت: در این طرح تعداد 12 کانتینر حامل کالای قاچاق که از جنوب کشور به سمت اصفهان در حرکت بودند توقیف و محموله‌هایی شامل برنج، لوازم التحریر، اسباب بازی، پوشاک، گوشی تلفن همراه، لامپ ال ای دی و تعدادی موتورسیکلت سنگین قاچاق به ارزش 350 میلیارد ریال کشف و تعداد 28 نفر از قاچاقچیان کالا دستگیر شدند.

وی همچنین به برخورد با سارقان، خرده فروشان مواد مخدر، اراذل و اوباش و دستگیری محکومان غایب و فراری در این طرح اشاره کرد و افزود: همان‌طور که پیش از این نیز اعلام کردیم شهر و استان اصفهان یک استان فرهنگی، ولایی و شهید پرور است و چنین استانی مکانی برای اوباشگری نیست و پلیس با تمام قوت و قدرت در برابر اراذل و اوباش و مزاحمان نوامیس مردم می‌ایستد و اجازه نا امنی را به آنها نمی‌دهد.

سردار معصوم بیگی تصریح کرد: در این رابطه با تلاش ماموران پلیس آگاهی، پلیس امنیت عمومی، مواد مخدر و ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان، 3 باند اراذل و اوباش منهدم، تعداد قابل توجهی سارق و محکومان غایب و فراری دستگیر شدند.

وی از کشف 50 دستگاه خودرو و 18 دستگاه موتورسیکلت مسروقه، تعدادی قابل توجهی سلاح سرد و گرم و اموال مسروقه خبر داد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: در حوزه عفاف و حجاب هم اقدامات ایجابی خوبی انجام شد و با برخی از باندها و افرادی که به دنبال ترویج بی بند و باری و فساد در جامعه بودند برخوردهای لازم انجام گرفت.

وی با بیان اینکه طرح ذوالفقاریک به مدت 4 روز در سطح استان به مرحله اجرا گذشته شده بود، گفت: پیام این طرح هشداری برای خلافکاران و تبهکاران بود که بدانند پلیس مسلط و مشرف بر اوضاع است و هرگونه تحرک مجرمان و قاچاقچیان را زیر نظر دارد و با قوت و قدرت تمام با آنها مقابله خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما