شناسهٔ خبر: 21582256 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

27 مصدوم حادثه رانندگی در گردنه حیران از بیمارستان مرخص شدند

اردبیل - ایرنا - معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت که 27 نفر از مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس حامل گردشگران اصفهانی در گردنه حیران جاده اردبیل - آستارا از بیمارستان فاطمی اردبیل مرخص شدند.

صاحب‌خبر -

دکتر افشین فتحی روز یکشنبه در حاشیه عیادت از مصدومان این سانحه افزود: تمامی این افراد دارای مصدومیت جزیی از ناحیه دست و سر بودند که با رسیدگی و مراقبت های پزشکی از بیمارستان مرخص شدند.
وی بیان کرد: هم اکنون تنها پنج نفر از مصدومان این سانحه در بیمارستان فاطمی اردبیل تحت مراقبت پزشکی هستند که وضعیت عمومی آنها نیز تحت کنترل بوده و خطری آنها را تهدید نمی کند.
اتوبوس حامل گردشگران اصفهانی که از سرعین به مقصد شهر نجف آباد اصفهان در حال حرکت بود پیش از ظهر روز یکشنبه در گردنه حیران جاده اردبیل - آستارا واژگون شده و در نتیجه آن 32 نفر مصدوم شدند.
امدادگران با یک دستگاه اتوبوس آمبولانس ، 4 دستگاه آمبولانس بنز و 2 دستگاه خودرو امداد رسانی هلال احمر، مصدومان حادثه را سریعا مداوا یا به مرکز درمانی فاطمی اردبیل منتقل کردند.
تمامی مصدومان حادثه که در اولین ساعات حضور در بیمارستان به صورت سرپایی مورد مداوا قرار گرفته و به دستور پزشک ترخیص شده بودند شب گذشته را در مسجد بیمارستان فاطمی اردبیل اسکان و امروز اردبیل را به مقصد نجف آباد ترک کردند.
خبرنگار: یعقوب شاددل ** انتشار دهنده: سیفعلی موسی زاده
7110/6016

انتهای پیام /*

نظر شما