شناسهٔ خبر: 21574528 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

لزوم تبیین فلسفه پیوستگی امر به معروف با قیام امام حسین (ع) در مجالس عزای حسینی

خبرگزاری شبستان: جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران برلزوم تبیین فلسفه پیوستگی فریضه واجب التعظیم امر به معروف و نهی از منکر با قیام امام حسین (ع) برای دلهای عاشق و شیفته اهل بیت(ع) به ویژه جوانان در مجالس عزای حسینی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حمید نیک نژاد، جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران امروز(3مهر) در همایش ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اظهار داشت: این همایش بر اساس ابلاغ ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور  به منظور بهره گیری از رهنمودهای نماینده ولی فقیه در استان برگزار شده است.

 

وی افزود: امر به معروف و نهی از منکر دو فریضه مقدس است که امت اسلام برای رسیدن به سعادت باید به‌عنوان یک تکلیف دینی و شرعی به آن عمل کنند.

 

نیک نژاد گفت: اگر به این دو فریضه مهم توجه و عمل نشود، هنجارهای غلط، جایگزین هنجارهای صحیح شده و جامعه به تباهی کشیده می‌شود.

 

وی افزود: روحانیت، اساتید و دست اندر کاران هیئت های عزاداری فلسفه پیوستگی فریضه واجب التعظیم امر به معروف و نهی از منکر با قیام امام حسین (علیه السلام) را برای دلهای عاشق و شیفته اهل بیت(علیهم السلام) و جوانان تبیین و تشریح کنند.

 

نیک نژاد از مدیران  و روسای امر به معروف و نهی از منکر خواستار اجرای وظایف شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در دستگاه های خویش با حساسیت بیشتری شد.

 

نظر شما