شناسهٔ خبر: 21547848 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

معاون آموزشی دانشگاه کردستان خبر داد:

3 مهر شروع کلاس های دانشجویان جدیدالورود در دانشگاه کردستان/جزییات جشن آغاز سال تحصیلی جدید

معاون آموزشی دانشگاه کردستان گفت: کلاس درس دانشجویان جدیدالورد دانشگاه کرستان از سوم مهرماه شروع می شود و دانشجویان ورودی جدید می توانند از روز دوشنبه 3 مهرماه در کلاس ها حضور پیدا کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کرددانش، عادل سی و سه مرده معاون آموزشی دانشگاه کردستان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ضمن گرامیداشت آغاز سال تحصیلی جدید اظهار داشت: دانشجویان جدیدالورود مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه کردستان برای ثبت نام میتوانند از 28 شهریور تا 2 مهر ماه نسبت به ثبت نام الکترونیکی خود اقدام کنند.

 

وی افزود: بعد از ثبت نام اینترنتی, دانشجویان جدیدالورود متناسب با دانشکده خود باید از 24 مهرماه الی 17 آبان مدارک خود را حضوری تحویل آموزش دانشکده خود دهند.

 

 سی و سه مرده ادامه داد: طبق برنامه ریزی های انجام شده کلاس های درس دانشگاه کردستان از 25 شهریور دایر بوده اما دانشجویان ورودی جدید از روز دوشنبه 3 مهرماه می توانند در کلاس های خود حضور پیدا کنند.

 

معاون اموزشی دانشگاه تاکید کرد: طبق برنامه ریزی های انجام شده روز سه شنبه این هفته دانشجویان جدید الورود هر رشته با مدیر گروه خود یک جلسه آشنایی دارند که در این جلسه نحوه حضور در کلاس ها, شیوه انتخاب واحد و ... تشریح می شود و همچنین به سوالات و ابهامات دانشجویان پاسخ داده میشود.

 

 عادل سی و سه مرده از برگزاری جشن آغاز سال تحصیلی در دانشگاه کردستان خبر داد و گفت: در پایان این هفته جشن     آغاز سال تحصیلی با حضور میهمانی از وزارت علوم با حضور تمام دانشجویان جدید الورود در دانشگاه کردستان برگزار میشود.

 

معاون دانشجویی دانشگاه کردستان گفت: برای سال تحصیلی جدید دانشگاه کردستان  70 دانشجوی مقطع دکتری در 28 رشته گرایش, 950 دانشجو مقطع کارشناسی ارشد در 92 رشته گرایش و حدود 2100 دانشجو مقطع کارشناسی در 52 رشته گرایش پذیرش می کند.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما