شناسهٔ خبر: 21541204 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

سخنگوی شورای شهر گرگان:

شهردار گرگان هفته جاری انتخاب می‌شود

R41471/P1377/S6,70/CT11

سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان با بیان اینکه انتخاب شهردار توانمند در گروی همدلی همه اعضای شورا است، گفت: پس از انتخاب ۱۷ نفر براساس رای اعضای شورا، رای‌گیری نهایی برای انتخاب شهردار در هفته جاری انجام می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، حسین ربیعی شامگاه شنبه پس از به حدنصاب نرسیدن جلسه شورا و تعطیلی آن در جمع خبرنگاران با گله‌مندی از عدم حضور 4 عضو شورا و از رسمیت انداختن نهمین جلسه رسمی و علنی که رای‌گیری درباره داوطلبان تصدی شهرداری گرگان را در دستور کار خود داشت، اظهار داشت: انتخاب شهردار توانمند در گروی همدلی همه اعضای شورا است و انتظار می‌رود این موضوع با همکاری اعضای شورا روند قانونی خود را طی کند.

وی با اشاره به اینکه براساس فراخوان عمومی شورای اسلامی شهر گرگان در انتخاب شهردار،51 نفر از سراسر کشور داوطلب این موضوع شدند، افزود: پس از بررسی سوابق و تجربیات و تخصص داوطلبان مقرر شد در مرحله نخست از این تعداد 17 نفر از افرادی که دارای صلاحیت بیشتری هستند، در نهمین جلسه رسمی و علنی شورا رای‌گیری شود.

وی ادامه داد: براساس توافق انجام شده اعضای شورای شهر در بررسی این موضوع در جلسات گذشته شورا مقرر شد انتخاب برتر از بین گزینه‌های پیش‌رو پس از انتخاب 17 نفر براساس رای اعضای شورا، رای‌گیری نهایی برای انتخاب شهردار در هفته جاری انجام شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان اظهار داشت: متاسفانه به علت عدم حضور 4 عضو شورا در این جلسه و رسمیت نیافتن آن، رای گیری برای برگزاری جلسات فوق العاده در راستای انتخاب شهردار نیز انجام نشد و این موضوع به تعویق افتاد.

ربیعی، اعضای شورای شهر گرگان را به همدلی و وفاق‌نظر در این موضوع مهم و سرنوشت‌ساز شهری دعوت کرد و از اعضای شورا خواست با ارائه نظرات و پیشنهادت خود در این موضوع مهم همراهی داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما