شناسهٔ خبر: 21540835 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

به مناسبت هفته دفاع مقدس از رزمندگان شرکت توزیع برق استان سمنان تجلیل شد

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین رئیس ستاد کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان سمنان در این مراسم گفت : تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس ، به نوعی تداعی

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین رئیس ستاد کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان سمنان در این مراسم گفت : تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس ، به نوعی تداعی کننده روزهای ناب و به یادماندنی 8 سال جنگ تحمیلی است .
سرهنگ "عبدالرحیم فریدون" با بیان این که صحنه هائی که در طی جنگ تحمیلی رغم خورد ، ماندگار است اظهار داشت : مردم شریف ایران اسلامی با توکل خدا و تبعیت از ولی فقیه و با اتحاد و همدلی ، درآن شرایط سخت و امکانات بسیار محدود ، حماسه های تاریخی را خلق کردند و دشمن تا به دندان مسلح را سرجای خود نشاندند .
وی با اشاره به این که جنگ 8 ساله تحمیلی برعلیه کشورمان ، ویژگی ها و تفاوت هائی با سایر جنگ ها در دنیا داشت ، افزود : یکی از ویژگی های بارز آن حضور مردمی در جبهه های نبرد حق علیه باطل بود و مردم ما به صورت خالصانه در این عرصه حضور شایسته داشته و خالق حماسه های شگفت انگیز بودند .
سرهنگ فریدون با اظهار این که حضور پرشور مردم برای جهاد و ایستادگی کامل در مقابل دشمن، از دیگر خصوصیات این جنگ بود تصریح کرد: انتقال ارزشهای دفاع مقدس به نسل جوان یک وظیفه همگانی است و همگی ما باید تلاش کنیم این جلوه های زیبا و مردمی را به نحو مطلوبی به جوانان امروز ارائه نمائیم .
گفتنی است : این مراسم در امام زاده یحیی (ع) سمنان برگزار و از 14 نفر رزمندگان شرکت توزیع نیروی برق استان با اعطای لوح تقدیر و هدایائی تجلیل شد .

46

نظر شما