شناسهٔ خبر: 21540029 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

نفس شیرین از امشب روی آنتن شبکه سه

سریال نفس شیرین به کارگردانی سیامک خواجه وند از شنبه اول مهر ماه مطابق با دوم محرم الحرام 1439 از ساعت 20:45 روی آنتن شبکه سه سیما قرار می گیرد. دکتر حسین‌ ساری از مدیران باسابقه رسانه ملی است که کارنامه پرباری در تلویزیون دارد. او در راه‌اندازی شبکه‌ قرآن و شبکه پویا، نقش قابل توجهی ایفا کرد و از مدیران مرکز پویانمایی صبا بود. بسیاری از ما قبل از خواب و بعد از بیدار شدن اطلاعات و اخبار را مرور می‌کنیم، به رستوران‌هایی می‌رویم که صفحه‌های پرطرفدار دارند، لباس‌هایمان را به صورت آنلاین سفارش می‌دهیم، ارتباطات و دوستی‌های گسترده، اما کم‌عمق را تجربه می‌کنیم و خلاصه در این چند وقتی که زندگی به دو جهان واقعی و مجازی تقسیم شده، همه چیز تغییر کرده است؛ تقریبا همه آن چیزهایی که در مجموعه سبک زندگی می‌گنجد. مجید شعبان پور رئیس مرکز تولید و فنی سیما از استقرار 3 واحد سیار مجهز به 14 دوربین برای پوشش تصویری مراسم تشییع شهید مدافع حرم خبر داد. رادیو نمایش با تولید و پخش نمایش رادیویی «پس از پیروزی» یاد و خاطره شهید سرلشکر ولی الله فلاحی را گرامی می دارد. سخنگوی سازمان انرژی اتمی کشور از تعامل رسانه ملی با این سازمان در اطلاع رسانی از دستاوردهای دانشمندان هسته ای کشور قدردانی کرد. رئیس سازمان صداوسیما در نشستی با معاون توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری از اولویت موضوع پیشرفت و توسعه کشور در رسانه ملی خبر داد. رادیو ایران با ویژه برنامه «از ما به سر دویدن» در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید محسن حججی شرکت می کند. سردار سرتیپ حسین دهقان، مشاور فرماندهی کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی از نیروهای مسلح 4 مهرماه مهمان برنامه دستخط می شود. پرویز پرستویی بازیگر سینما و تلویزیون در اینستاگرامش داستانی را نقل قول کرد که خواندنش خالی از لطف نیست. شبکه یک سیما مراسم تشییع پیکر پاک شهید محسن حججی را بطور زنده و مستقیم با 11 دوربین پوشش تلویزیونی خواهد داد. مسابقه «فرمانده» با آغاز هفته دفاع مقدس هر روز از رادیو ایران به سمع مخاطبان می رسد. مجموعه تلویزیونی آسمان هوای باران دارد به کارگردانی شهرام شاه حسینی و تهیه کنندگی امیر پور رحمانی یکشنبه دوم مهر در شهرستان قزوین کلید خورد. سخنرانی رییس جمهوری ایران در مجمع عمومی سازمام ملل متحد در نیویورک امشب از شبکه یک سیما به طور زنده پخ

صاحب‌خبر -

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی شبکه سه سیما، مجموعه تلویزیونی نفس شیرین به تهیه کنندگی کیان بابائیان در 13 قسمت 40 دقیقه ای به قلم محمود اصلانی به نگارش در آمده است.

این مجموعه تلویزیونی با موضوع اهدای عضو و با هدف نهادینه شدن فرهنگ اهدای اعضا در جامعه تولید شده است.

بازیگرانی چون علیرضا جلالی تبار، سارا منجزی، فخرالدین صدیق شریف، شهین تسلیمی، نیما شاهرخ شاهی، مریم شاه ولی، کیمیا بابائیان، مریم معصومی، آرمان صورتگر، زهره حمیدی، مهدی امینی خواه، مهوش وقاری، کوروش معصومی، فرشاد حسینی، ترنم کرمانیان، داریوش اسدزاده، فرشید طالبی، شادی محمدپور و غزل کرمعلی در این سریال بازی کرده اند.

عوامل اصلی این اثر به قرار زیرند:

مجری طرح: حامد رضی، مشاور پروژه: داریوش بابائیان، مشاور پزشکی فیلمنامه: دکتر قبادی، نویسنده فیلمنامه اولیه: مصطفی امجدی.

گفتنی است؛ این مجموعه از شنبه اول مهر هر شب به جز جمعه ها از ساعت 20:45 روانه آنتن خواهد شد و باز پخش آن ساعت 1:30 بامداد، 10:00 و 14:00 روز بعد است.

نظر شما