شناسهٔ خبر: 21536260 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون استاندار خراسان شمالی مطرح کرد:

تغییرات مدیریتی خراسان شمالی در راه است/استانداری شرکت سهامی نیست

بجنورد- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی بابیان اینکه رأی مجدد مردم به دولت تدبیر و امید به معنای تقویت تغییرات است، گفت: تغییرات در سطح مدیران استان را در برنامه داریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد ابراهیمی بعدازظهر شنبه که در نخستین سخنرانی خود در سمت معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی در نشست شورای اداری این استان سخن می‌گفت از تغییرات مدیریتی به‌عنوان نخستین برنامه‌های عملیاتی خود یادکرد.

ابراهیمی اظهار کرد: رأی مجدد مردم به دولت تدبیر و امید به معنای تقویت تغییرات است و بر این اساس، تغییرات مدیریتی در خراسان شمالی را در برنامه خواهیم داشت.

وی با تأکید بر اینکه قاعده بازی همه باهم به‌جای بازی همه با من را پیش خواهیم برد، در خصوص انتصابات گفت: استانداری خراسان شمالی شرکت سهامی نیست که هر فردی در آن به دنبال سهم خواهی برای خود باشد.

وی تصریح کرد: در انتصابات جدید، اصل بر شایسته‌سالاری و همراهی با تفکرات دولت تدبیر و امید است.

معاون استاندار خراسان شمالی بیان کرد: برای ادامه کار، مدیران برنامه‌های یک‌ساله و چهارساله خود را بر اساس تأکید استاندار خراسان شمالی ارائه دهند تا کمبودها مشخص و اصلاحات موردنیاز بر روی برنامه‌ها انجام شود.

ابراهیمی رعایت اعتدال را از اولویت برنامه‌های خود برشمرد و گفت: تقویت مشارکت سیاسی و بهره‌گیری از ظرفیت تمام گروه‌های سیاسی، پیاده‌سازی امنیت نرم به‌جای امنیت سخت، توسعه و تقویت امور فرهنگی و بهبود شاخص‌های ناهنجاری‌های اجتماعی و تقویت اعتماد عمومی از دیگر برنامه‌هایی است که در دستور کار قرار دارد.

نظر شما