شناسهٔ خبر: 21536195 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

اهدای جوایز مسابقه‌ کتاب‌خوانی «غدیر» مهد قرآن

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: هدایای منتخبان مسابقه کتاب‌خوانی «غدیر» که همزمان با مرحله کشوری نهمین دوره آزمون سراسری حفظ کل قرآن همراه با ترجمه و تدبر ویژه حافظان مهد قرآن «ترنم وحی، برگزار شد، اهدا شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به نقل از روابط عمومی مؤسسه مهد قرآن، محمود کریمی، معاون آموزش مؤسسه مهد قرآن، در راستای پیوند قرآن و عترت و دانش‌افزایی حافظان و خادمان قرآن از رخداد تاریخی و شناخت غدیر به عنوان بنیادی‌ترین شناخت‌های اعتقادی کتاب «پرتوی از غدیر در کلام امیرالمؤمنین(ع) جهت مسابقه کتاب‌خوانی در اختیار شرکت‌کنندگان قرارداد.
کریمی با اشاره به توزیع کتاب غدیر که همزمان با آزمون مرحله کشوری «ترنم وحی» به دلیل مصادف شدن با ایام عید قربان و عید سعید غدیر بود، افزود: از کل شرکت‌کنندگان تعداد 103 نفر پاسخنامه سؤالات را به مسئولان تحویل دادند.
وی یادآور شد: طی مراسمی بین 30 نفری که پاسخ صحیح داده بودند، قرعه‌کشی به عمل آمد و  پنج نفر به قید قرعه برنده این مسابقه فرهنگی قرآنی شدند.
کریمی با اشاره به اینکه هدیه آنها به صورت نقدی امروز، اول مهرماه به حسابشان واریز شده است، افزود: فهیمه رنجبر، اعظم آنجفی، زهرا بیگدلی و فائزه نور‌محمدی از حافظان کل عضو دفاتر مهد قرآن استان‌های یزد، مرکزی (اراک)، زنجان (ابهر) و مهد قرآن استان قزوین و نسرین محمدخانی، مدیر شعبه خوانسار برندگان این مسابقه کتابخوانی بودند.
یادآور می‌شود، نهمین دوره آزمون سراسری حفظ کل قرآن همراه با ترجمه و تدبر «ترنم وحی» ویژه حافظان مهد قرآن و همایش مدیران سراسر کشور از 14 تا 17شهریور ماه در استان کرمان به میزبانی مس سرچشمه و همکاری مهد قرآن رفسنجان برگزار شد.

نظر شما