شناسهٔ خبر: 21535292 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد:

رقابت بخش غیرخصوصی با خصوصی مغایر عدالت رسانه ای است

تهران - ایرنا - معاون امور مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در توئیتی، رقابت بخش خصوصی با غیرخصوصی را مغایر عدالت رسانه ای و اقتصاد مقاومتی عنوان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، حسین انتظامی روز شنبه در صفحه توئیتر خود ضمن استقبال از تصمیم شهرداری تهران در تعطیلی و ادغام برخی نشریات و ضمیمه های روزنامه همشهری، این تصمیم را تحسین برانگیز عنوان کرد.
در توئیت معاون امور مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی آمده است: تصمیم شهرداری در تعطیلی اکثر مجلات «همشهری» تحسین برانگیز است. رقابت غیر خصوصی ها با بخش خصوصی ، مغایر عدالت رسانه ای و اقتصاد مقاومتی است. با امید به تسری در بخش های دیگر همشهری مثل آنلاین، استانها و..... یا در بخش های آزادی اطلاعات شهرداری یا اطلاع رسانی یا واگذاری مجله به بخش خصوصی یا ..... .
به گزارش ایرنا، با انتصاب شهردار جدید تهران و به دنبال تغییرات در این نهاد عمومی، مدیر مسئول جدید روزنامه همشهری نیز منصوب شد.
مسئولان و دست اندرکاران روزنامه همشهری تصمیماتی در جهت تغییرات در نشریات لایی و ضمیمه این نشریه اتخاذ کردند از این رو در نخستین گام براساس سیاستگذاری صورت گرفته نشریات چاپی همشهری فقط برخی نشریات لایی درهم ادغام شدند.
یکی از مسئولان روزنامه همشهری در گفت و گو با ایرنا علت این تغییرات را جلوگیری از موازی کاری و همپوشانی چند نشریه ضمیمه اعلام کرد.
وی دراین باره توضیح داد: به عنوان مثال ضمیمه همشهری 2 به موضوع سبک زندگی و خانواده می پرداخت و در جایی دیگر ضمیمه هفتگی 6 و 7 تهران نیز عینا همین موضوع را منتشر می کرد لذا تصمیم برآن شد تا اینها ادغادم و یک نشریه واحد منتشر شود.
این فرد مسئول خاطرنشان کرد: ضمیمه های ورزشی، استانی، محلات، محلات و... همچون گذشته به فعالیت خود ادامه داده و در زمان مقرر منتشر می شوند.
فراهنگ ** 1355 ** تهیه و تنظیم: علی اکبر قزوینیان * انتشار: امید غیاثوند

انتهای پیام /*

نظر شما