شناسهٔ خبر: 21533302 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

۲۳۰ هزار دانش آموز لرستانی راهی مدارس شدند

خبرگزاری شبستان: مدیرکل آموزش و پرورش لرستان، تربیت صحیح دانش آموزان را مهم ترین نیاز امروز دانست و افزود: ۳۲۰هزار دانش آموز لرستانی امروز راهی کلاس های درس شده اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، خدانظر، دریکوند، مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان، امروز درمراسم آغاز سال تحصیلی در مدارس خرم آباد، گفت: تقارن بهار تعلیم و تربیت با ایام شهادت سید و سالار شهیدان و هفته دفاع مقدس بیانگر این پیام است که در مدرسه عشق باید آزادگی و دلدادگی را آموخت و از سید و سالار شهیدان الگو گرفت.

 

 وی همچنین با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، بیان کرد: هفته دفاع مقدس، فرصتی برای پاسداشت یاد شهیدانی است که از مکتب تعلیم و تربیت به مکتب ایثار و شهادت رفتند تا درس آزادی و آزادگی را معنا بخشند.

 

دریکوند، ماه مهر را فرصتی برای مهر ورزیدن و مهربان بودن دانست و بیان کرد: ماه مهر بهار رویش شکوفه های علم و امید در سایه بیداری و نگاه به آینه روشن فرداست.

 

وی با اشاره به اهمیت تعلیم و تربیت، افزود: توجه به تربیت درست دانش آموزان از جمله برنامه های است که باید مورد توجه معلمان و مدارس قرار گیرد.

 

دریکوند، اذعان داشت: با نگاهی عمیق به اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، معلمان باید تلاش کنند دانش آموزانی را تربیت کنند که خودباور و خداباور باشند.

 

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان، ابراز کرد: اشاعه فرهنگ تحقیق، پژوهش و پرسشگری ما را به جامعه ای پرسش گر، حق طلب و آینده نگر رهنمون می سازد.

نظر شما