شناسهٔ خبر: 21532628 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

پخش مستقیم نماز ظهر عاشورا از رادیو ایران

نماز ظهر عاشورا به طور زنده از ویژه برنامه «اینجا کربلاست» رادیو ایران پخش خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه رادیویی ایران، ویژه برنامه «اینجا کربلاست» با هدف عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و گرامیداشت یاد شهدای کربلا و پرداختن به ابعاد و جایگاه فریضه نماز از رادیو ایران پخش می شود.

این ویژه برنامه برای افزایش آگاهی مخاطبان نسبت به آموزه های قرآن و اندیشه اهل بیت(ع) و تلاش برای گسترش فضایل اخلاقی و معنوی در میان مخاطبان نهم مهر ماه روی آنتن می رود.

در این برنامه ضمن سوگواری و گرامیداشت عاشورا و مظلومیت شهدای کربلا، طی ارتباط هایی با مراکز استان هایی همچون بندرعباس، بوشهر، زنجان، تبریز، یزد، مشهد، شیراز، گیلان، مازندران و قم مراسم روز عاشورا و همچنین حال و هوای عزاداران حسینی به سمع مخاطبان خواهد رسید و برنامه به اذان ظهر و نماز ظهر عاشورا ختم خواهد شد.

یکی از جانبازان سال های دفاع مقدس و استاد دانشگاه نیز به عنوان کارشناس و مهمان برنامه به تبیین مسایلی پیرامون جایگاه نماز و نقش آن در ظهر عاشورا خواهد پرداخت.

آیتم های مناسبتی و مقتل خوانی، همچنین گزارش مردمی، طرح پرسش پیرامون ابعاد مختلف شخصیت امام حسین(ع) و چگونگی یاری حضرت در عصر حاضر از دیگر بخش های برنامه است.

«اینجا کربلاست» کاری از گروه اندیشه روز یکشنبه نهم مهرماه از ساعت ۹:۴۵ تا ۱۲:۱۵ به تهیه کنندگی حسین معصومی از آنتن رادیو ایران پخش خواهد شد.

نظر شما