شناسهٔ خبر: 21531418 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

سرپرست شهرداری گرگان:

صدور پروانه ساختمان برای مددجویان بهزیستی و کمیته امداد رایگان است

خبرگزاری شبستان: سرپرست شهرداری گرگان گفت: دریافت پروانه ساختمان برای مددجویان بهزیستی و کمیته امداد در صورت داشتن معرفی نامه از سوی این نهادها، رایگان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، مهدی باقری، سرپرست شهرداری گرگان، امروز (1 مهر) در جلسه شورای مشارکت های مردمی بهزیستی استان گفت: یکی از برنامه هایی که چند سال قبل در شورای شهر مصوب شد، صدور رایگان پروانه ساختمان برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی بود.

 

وی افزود: هنوز هم این کار در شهرداری انجام می شود و افراد تحت پوشش در صورت داشتن معرفی نامه از این نهادها می توانند به صورت رایگان از این خدمت برخوردار شوند.

 

سرپرست شهرداری گرگان گفت: علاوه براین خدمات دیگری هم برای این مددجویان پیش بینی شده است که از جمله آن می توان به تخفیف 20 تا 40 درصدی جرایم ساختمانی اشاره کرد.

 

وی ادامه داد: در شهرداری گرگان لایحه ای برای سال 97 در حال تدوین است تا بتوانیم به افراد بیشتری کمک کنیم. تاکنون حمایت های ما از مددجویان بوده اما در لایحه مذکور می توان از موسسات خیریه نیز حمایت کرد.

 

باقری گفت: براساس اعتباری که داریم به برخی از مددجویان با داشتن معرفی نامه کمک های نقدی می کنیم. همچنین دفن اموات مددجویان نیز در امامزاده عبدالله (علیه السلام) شهر گرگان رایگان است.

 

نظر شما