شناسهٔ خبر: 21530738 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ولایتی: هفته دفاع مقدس یادآور روزهای حماسه و فداکاری است

صاحب‌خبر -

به گزارش روز شنبه گروه فرهنگی ایرنا، علی اکبر ولایتی به مناسبت هفته دفاع مقدس در اینستاگرام خود هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.
در این متن پیام ولایتی آمده است: دلیر مردان غیور با الگوگیری از آموزه های بلند اسلامی، تعالیم اهل بیت (علیهم السلام) و ابا عبدالله الحسین (علیه السلام) که این بار محرم و هفته دفاع مقدس نیز همزمان شده است، با تدبیر مقام معظم رهبری، شجاعت و فداکاری مدافعان حرم و شهدای مدافع حرم همچون شهید حججی ها و سرداران و ایثارگران بزرگ، همراهی ملت شریف و بزرگ ایران اسلامی و همت و عزم مسئولان دلسوز نظام علیرغم همه دشمنی ها و توطئه ها که نمونه اخیر آن را در سخنان سخیف رئیس جمهوری کاسب کار آمریکا مشاهده کرده ایم مسیر امنیت، ثبات، استقلال و پیشرفت کشور ادامه داشته و خواهد داشت.
این ایام نورانی و بزرگ را به ملت شریف ایران و تمامی نیروهای نظامی و انتظامی و ایثارگران عزیز تبریک عرض می کنم و از خداوند متعال مسالت دارم ما را قدردان عظمت شهیدان و خانواده های آنان قرار دهد.

*** رئیس دانشگاه آزاد: هفته دفاع مقدس، خوانش دوباره همه مجاهدتها علیه تعدی به میهن اسلامی است
فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نیز به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در پیامی گفت: هفته دفاع مقدس، خوانش دوباره همه مجاهدتها و رشادتهای مردان و زنان غیوری است که با اراده ای سترگ علیه تجاوز و تعدی به میهن اسلامی به مقابله ایستادند.
رادمردی و پایمردی بی مثال رزمندگان اسلام حکایت غرور، افتخار و رسیدن به اوج قله های استقلال و استکبارستیزی است که در سایه رهنمودهای پدرانه امام خمینی (ره)، حفظ کیان ایران اسلامی برابر زورگویان و ستمگران را رقم زد.
بزرگداشت شهیدان، جانبازان، آزادگان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس نشان از صبغه بی مثال هویت ایرانی و اسلامی دارد و سمبل استقامت و شهادت به تاسی از سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) و تحقق شعار هیات منا الذله است.
امیدوارم شما جوانان دانشجو، دانشگاهیان و جهادگران علم و دانش با حفظ و گرامیداشت دستاوردهای بی نظیر دفاع مقدس پاسداری از کیان و مرزهای علمی کشور را نیز معنایی دوباره کنید.
در پایان بار دیگر فرارسیدن هفته دفاع مقدس را گرامی می دارم و به روان پاک همه شهدای دفاع مقدس درود می فرستم.
فراهنگ **9022**1055
خبرنگار: رقیه نوری*انتشاردهنده : زینب کارگر

انتهای پیام /*

نظر شما